Menu Zamknij

Komunikator CTI


Ogólna charakterystyka komunikatora CTI

Najnowszy pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”. Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Komunikator CTI

Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą:

  • Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem
  • Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową
  • Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI

Aplikacja PhoneCTI

Phone CTI to rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

Funkcjonalność aplikacji

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Wiadomości tekstowe – czat
  • Wiadomości SMS
  • Obsługa Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • Współpraca z innymi komunikatorami – Google Messenger, Facebook etc.
  • Indywidualne ustawienia telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Usługa nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa przekierowania (FWD)
  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Komunikator CTI - Slican - PhoneCTI

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • Opcja wyboru dowolnego serwera – automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Historia połączeń, czatów, SMS
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń
Komunikator CTI - Slican - PhoneCTI - książka i kontakty

Aplikacja WebCTI

WebCTI to przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM w firmie.

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile itp.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
    • Blokada telefonu
    • Przywołanie konta
    • Ustawienie budzika
    • Przekierowanie na numer MobilePhone
    • Przekierowania (FWD)
    • Nie przeszkadzać (DND)
    • Usługa „Jestem tam”
Komunikator CTI
  • Połączenia z dowolnym użytkownikiem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera – zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Opcja wyboru dowolnego serwera – automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń, czatów, SMS
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń
Slican WebCTI

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI

  • Manager – kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy
    • Ma dostęp do historii połączeń pracownika / działu / grupy
    • Ma dostęp do historii SMS pracownika / działu / grupy
    • Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
    • Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
    • Przydziela pracowników do działu / grupy
    • Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
    • Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
    • Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grup
Komunikator CTI - Slican WebCTI
  • Administrator – powołuje działy / grupy i przydziela uprawnienia Managerom takie jak:
    • Wysyłanie i odbiór SMS
    • Wysyłanie i odbiór SMS na numery wewnętrzne
    • Dostęp do historii wysłanych SMS
    • Pełna edycja publicznej książki telefonicznej – dodawania / usuwanie / zmiana kontaktów

Aplikacja MobileCTI

MobileCTI to mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie „telefonem” z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów.

Funkcjonalność aplikacji

  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile itp.
  • Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
  • Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
  • Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Połączenia z dowolnym użytkownikiem z książki telefonicznej
  • Aplikacja tylko w j. polskim
Slican - MobileCTI

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Dostęp do historii połączeń telefonu
  • Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online
Slican - MobileCTI - książka i kontakty

Wymagania sprzętowe aplikacji pakietu Komunikator CTI

Serwer Slican:

  • Serwery Slican serii IPx
  • PhoneCTI – lokalny dostęp do serwera (serwer włączony w sieć LAN)
  • WebCTI / MobileCTI – zdalny dostęp do serwera (serwer podłączony do Internetu)
  • Przeglądarka www z obsługą cookie, html5, java script

Smartfon / tablet z systemem Android® lub Windows Mobile® oraz iPhone® i iPad® : Komputer:

  • Zegar procesora komputera >800 MHz
  • Pamięć RAM komputera minimum 1GB
  • Karta graficzna komputera zgodna z DirectX 9
  • System operacyjny komputera WindowsXP® SP2 lub nowszy
  • Oprogramowanie Microsoft.NET Framework® 4.0 lub nowsze
  • Przeglądarka Internet Explorer 7®, Google Chrome™, Firefox™

Android™, Google Chrome™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows Mobile®, WindowsXP®, Internet Explorer®, Microsoft.NET Framework® są zastrzeżonymi nazwami handlowymi należącymi do Microsoft Corporation
Firefox™ jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mozilla Corporation.
iPhone® i iPad® są zastrezonymi znakami handlowymi Apple Inc.