Komunikator CTI
- Ogólna charakterystyka komunikatora CTI
- Opis aplikacji PhoneCTI
- Opis aplikacji WebCTI
- Opis aplikacji MobileCTI
- Wymagania sprzętowe
Ogólna charakterystyka komunikatora CTI
Najnowszy pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”. Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.
Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą:
- Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem
- Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową
- Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI
Aplikacja PhoneCTI
Phone CTI to rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
Funkcjonalność aplikacji
- Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
- Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
- Wiadomości tekstowe – czat
- Wiadomości SMS
- Obsługa Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
- Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
- Współpraca z innymi komunikatorami – Google Messenger, Facebook etc.
- Indywidualne ustawienia telefonu
- Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
- Usługa nie przeszkadzać (DND)
- Usługa przekierowania (FWD)
- Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
- Identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
- Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
- Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i kontakty
- Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
- Opcja wyboru dowolnego serwera – automatyczna synchronizacja kontaktów
- Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
- Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
- Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- Historia połączeń, czatów, SMS
- Filtry wyszukiwania w historii połączeń
Aplikacja WebCTI
WebCTI to przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM w firmie.
Funkcjonalność
- Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
- Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
- Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
- Praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox
- Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile itp.
- Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
- Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
- Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
- Blokada telefonu
- Przywołanie konta
- Ustawienie budzika
- Przekierowanie na numer MobilePhone
- Przekierowania (FWD)
- Nie przeszkadzać (DND)
- Usługa „Jestem tam”
- Połączenia z dowolnym użytkownikiem z książki telefonicznej
- Uprawnienia Managera – zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
- Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
- Identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
- Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i kontakty
- Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
- Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- Opcja wyboru dowolnego serwera – automatyczna synchronizacja kontaktów
- Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
- Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
- Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- Możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
- Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń, czatów, SMS
- Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
- Filtry wyszukiwania w historii połączeń
Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI
- Manager – kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy
- Ma dostęp do historii połączeń pracownika / działu / grupy
- Ma dostęp do historii SMS pracownika / działu / grupy
- Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
- Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
- Przydziela pracowników do działu / grupy
- Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
- Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
- Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grup
- Administrator – powołuje działy / grupy i przydziela uprawnienia Managerom takie jak:
- Wysyłanie i odbiór SMS
- Wysyłanie i odbiór SMS na numery wewnętrzne
- Dostęp do historii wysłanych SMS
- Pełna edycja publicznej książki telefonicznej – dodawania / usuwanie / zmiana kontaktów
Aplikacja MobileCTI
MobileCTI to mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie „telefonem” z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów.
Funkcjonalność aplikacji
- Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile itp.
- Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
- Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
- Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
- Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
- Przekierowanie na numer MobilePhone
- Przekierowania (FWD)
- Nie przeszkadzać (DND)
- Połączenia z dowolnym użytkownikiem z książki telefonicznej
- Aplikacja tylko w j. polskim
Książka i kontakty
- Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
- Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- Automatyczna synchronizacja kontaktów
- Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
- Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- Dostęp do historii połączeń telefonu
- Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online
Wymagania sprzętowe aplikacji pakietu Komunikator CTI
Serwer Slican:
- Serwery Slican serii IPx
- PhoneCTI – lokalny dostęp do serwera (serwer włączony w sieć LAN)
- WebCTI / MobileCTI – zdalny dostęp do serwera (serwer podłączony do Internetu)
- Przeglądarka www z obsługą cookie, html5, java script
Smartfon / tablet z systemem Android® lub Windows Mobile® oraz iPhone® i iPad® : Komputer:
- Zegar procesora komputera >800 MHz
- Pamięć RAM komputera minimum 1GB
- Karta graficzna komputera zgodna z DirectX 9
- System operacyjny komputera WindowsXP® SP2 lub nowszy
- Oprogramowanie Microsoft.NET Framework® 4.0 lub nowsze
- Przeglądarka Internet Explorer 7®, Google Chrome™, Firefox™
Android™, Google Chrome™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows Mobile®, WindowsXP®, Internet Explorer®,
Microsoft.NET Framework® są zastrzeżonymi nazwami handlowymi należącymi
do Microsoft Corporation
Firefox™ jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mozilla Corporation.
iPhone® i iPad® są zastrezonymi znakami handlowymi Apple Inc.