Centrala SLICAN w Hotelu
- Centrale Slican i telefony dla Twojego hotelu
- Funkcje hotelowe central Slican
- Programy hotelowe współpracujące z centralami Slican
- Korzyści dla hotelu z zainstalowania central Slican
Centrale Slican i telefony dla Twojego hotelu
Centrale Slican dostosowane są do współpracy z aplikacjami hotelowymi, co pozwala na ich wykorzystanie do zarządzania hotelem i wsparcia personelu w bieżącej działalności. Właściciel hotelu zapewniając swoim klientom wysoką jakość obsługi może zaoferować nie tylko wygodne pokoje i wyśmienite menu, ale także dostęp do najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych. Co ważne serwery telekomunikacyjne Slican są w pełni skalowalne – przedstawione rozwiązania mogą być zastosowane zarówno w niewielkich pensjonatach czy motelach z kilkoma pokojami, jak również w dużych hotelach dla kilkuset gości.
Oferujemy także szeroki wybór telefonów przewodowych i bezprzewodowych dostosowanych do potrzeb hotelowych (ekonomiczne i trwałe telefony do pokoi oraz rozbudowane telefony na recepcję), a także bramofonów czy rozwiązań faksowych.
Funkcje hotelowe central Slican
Centrale telefoniczne Slican wraz z aplikacją hotelową wpierają pracowników hotelu w efektywnej obsłudze gościa hotelowego. Poniżej przedstawiamy wybrane funkcje, które mogą być realizowane przez centrale Slican:
REJESTRACJA GOŚCIA HOTELOWEGO
Program / Usługa Hotelowa | Centrala Telefoniczna Slican |
---|---|
Meldunek indywidualny / grupowy | Aktywacja telefonu / grupy telefonów (check-in) |
Meldunek indywidualny / grupowy | Predefiniowane kwoty na połączenia (prepaid) lub ustalenie limitów kwotowych na połączenia wychodzące |
Status telefonu | Bieżący podgląd ilości rozmów gościa oraz jego rachunku telefonicznego |
Zamiana pokoju – przemeldowanie | Aktywacja nowego telefonu / blokada starego z przeniesieniem informacji o zrealizowanych połączeniach |
POBYT W HOTELU
Program / Usługa Hotelowa | Centrala Telefoniczna Slican |
---|---|
Połączenia specjalne dla gości | free of charge services: Zdefiniowane darmowe połączenia (rezerwacja taxi, teatr, restauracja) |
Usługi budzenia | Usługi budzenia realizowane automatycznie i możliwe do aktywacji samodzielnie przez gościa hotelowego z poziomu telefonu. |
Przypisanie numeru telefonu do numeru pokoju hotelowego | Numeracja wewnętrzna zgodna z numeracją pokoi hotelowych |
Obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych | Możliwe sterowanie przez recepcję lub inne służby hotelowe za pomocą telefonu (w tym także zdalnie poprzez „wdzwonienie się” do centrali) |
WYMELDOWANIE GOŚCIA HOTELOWEGO
Program / Usługa Hotelowa | Centrala Telefoniczna Slican |
---|---|
Wymeldowanie gościa hotelowego | Blokada telefonu (check-out) |
Wymeldowanie gościa hotelowego | Natychmiastowy rachunek indywidualny lub grupowy wraz ze szczegółowym billingiem na żądania zrealizowanych połączeń |
Obsługa statusu pokoi | Oznaczenie statusu pokoi: posprzątany, awaria, barek do uzupełnienia itp. Obsługa hotelowa zmienia status pokoju wstukując odpowiedni kod na telefonie (np. po jego posprzątaniu czy uzupełnieniu barku). |
POZOSTAŁE USŁUGI HOTELOWE CENTRAL SLICAN
- Nasłuch pomieszczeń hotelowych – usługa dostępna on-line pod zdefiniowanym numerem wewnętrznym centrali (możliwe także nagrywanie),
- Interkom – system nagłaśniający i przywoławczy – wezwanie do magazynu, komunikat dla pralni, kuchni i inne,
- Wbudowane nagrywanie (stałe lub czasowe) połączeń z i do recepcji hotelowej – pomocne przy ocenie jakości usługi i wyjaśnianiu spornych sytuacji,
- Kontakt z pracownikami mobilnymi – obsługa bezprzewodowych telefonów DECT (stacje bazowe zapewniają zasięg na terenie całego hotelu)
- Komunikaty i zapowiedzi głosowe lub odtworzenie muzyki dla osób oczekujących na połączenie (menu głosowe, informacja o promocjach w hotelu, menu w restauracji, SPA i inne informacje)
- Funkcja PATHFINDER – połączenie z tym samym pracownikiem recepcji (przy recepcji wielostanowiskowej)
- Wspólna baza kontaktów (dane teleadresowe) gości hotelowych i kontrahentów (integracja poprzez protokół CTI z programem CRM lub poprzez protokół TAPI np. z programem pocztowym Microsoft Outlook)
- Wysyłanie wiadomości SMS do grup odbiorów bezpośrednio z centrali telefonicznej
Programy hotelowe współpracujące z centralami Slican
Centrale Slican współpracują wieloma aplikacjami hotelowymi i CRM dostępnymi na rynku. Dzięki wsparciu standaryzowanych protokołów (TAPI, CTI) i udostępnianej dokumentacji programistycznej możliwe jest zintegrowanie centrali z już istniejącym oprogramowaniem.
Korzyści dla hotelu z zainstalowania central Slican
Poniżej przedstawiamy korzyści płynące z wdrożenia rozwiązań Slican w hotelu:
- wyższa jakość obsługi gości hotelowych dzięki większej dostępności nowoczesnych usług telekomunikacyjnych
- obniżenie kosztów operacyjnych związanych z telefonią oraz podniesienie poziomu kontroli kosztów połączeń
- duża elastyczność systemu – możliwość rozbudowy sieci w dowolnym momencie (przyłączania kolejnych pokojów lub hoteli)
- usprawnienie pracy personelu dzięki integracji z aplikacją hotelową i udostępnieniu wielu funkcji hotelowych związanych z meldowaniem gości i statusami pokoi
Zapraszamy do kontaktu z nami i skonsultowania swoich wymagań. Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią ofertę.