Menu Zamknij

Centrala SLICAN w Hotelu


Centrale Slican i telefony dla Twojego hotelu

Centrale Slican dostosowane są do współpracy z aplikacjami hotelowymi, co pozwala na ich wykorzystanie do zarządzania hotelem i wsparcia personelu w bieżącej działalności. Właściciel hotelu zapewniając swoim klientom wysoką jakość obsługi może zaoferować nie tylko wygodne pokoje i wyśmienite menu, ale także dostęp do najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych. Co ważne serwery telekomunikacyjne Slican są w pełni skalowalne – przedstawione rozwiązania mogą być zastosowane zarówno w niewielkich pensjonatach czy motelach z kilkoma pokojami, jak również w dużych hotelach dla kilkuset gości.

Centrala SLICAN w Hotelu

Oferujemy także szeroki wybór telefonów przewodowych i bezprzewodowych dostosowanych do potrzeb hotelowych (ekonomiczne i trwałe telefony do pokoi oraz rozbudowane telefony na recepcję), a także bramofonów czy rozwiązań faksowych.

Funkcje hotelowe central Slican

Centrale telefoniczne Slican wraz z aplikacją hotelową wpierają pracowników hotelu w efektywnej obsłudze gościa hotelowego. Poniżej przedstawiamy wybrane funkcje, które mogą być realizowane przez centrale Slican:

REJESTRACJA GOŚCIA HOTELOWEGO

Program / Usługa Hotelowa Centrala Telefoniczna Slican
Meldunek indywidualny / grupowy Aktywacja telefonu / grupy telefonów (check-in)
Meldunek indywidualny / grupowy Predefiniowane kwoty na połączenia (prepaid) lub ustalenie limitów kwotowych na połączenia wychodzące
Status telefonu Bieżący podgląd ilości rozmów gościa oraz jego rachunku telefonicznego
Zamiana pokoju – przemeldowanie Aktywacja nowego telefonu / blokada starego z przeniesieniem informacji o zrealizowanych połączeniach

POBYT W HOTELU

Program / Usługa Hotelowa Centrala Telefoniczna Slican
Połączenia specjalne dla gości free of charge services:
Zdefiniowane darmowe połączenia (rezerwacja taxi, teatr, restauracja)
Usługi budzenia Usługi budzenia realizowane automatycznie i możliwe do aktywacji samodzielnie przez gościa hotelowego z poziomu telefonu.
Przypisanie numeru telefonu do numeru pokoju hotelowego Numeracja wewnętrzna zgodna z numeracją pokoi hotelowych
Obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych Możliwe sterowanie przez recepcję lub inne służby hotelowe za pomocą telefonu (w tym także zdalnie poprzez „wdzwonienie się” do centrali)

WYMELDOWANIE GOŚCIA HOTELOWEGO

Program / Usługa Hotelowa Centrala Telefoniczna Slican
Wymeldowanie gościa hotelowego Blokada telefonu (check-out)
Wymeldowanie gościa hotelowego Natychmiastowy rachunek indywidualny lub grupowy wraz ze szczegółowym billingiem na żądania zrealizowanych połączeń
Obsługa statusu pokoi Oznaczenie statusu pokoi: posprzątany, awaria, barek do uzupełnienia itp.

Obsługa hotelowa zmienia status pokoju wstukując odpowiedni kod na telefonie (np. po jego posprzątaniu czy uzupełnieniu barku).

POZOSTAŁE USŁUGI HOTELOWE CENTRAL SLICAN

  • Nasłuch pomieszczeń hotelowych – usługa dostępna on-line pod zdefiniowanym numerem wewnętrznym centrali (możliwe także nagrywanie),
  • Interkom – system nagłaśniający i przywoławczy – wezwanie do magazynu, komunikat dla pralni, kuchni i inne,
  • Wbudowane nagrywanie (stałe lub czasowe) połączeń z i do recepcji hotelowej – pomocne przy ocenie jakości usługi i wyjaśnianiu spornych sytuacji,
  • Kontakt z pracownikami mobilnymi – obsługa bezprzewodowych telefonów DECT (stacje bazowe zapewniają zasięg na terenie całego hotelu)
  • Komunikaty i zapowiedzi głosowe lub odtworzenie muzyki dla osób oczekujących na połączenie (menu głosowe, informacja o promocjach w hotelu, menu w restauracji, SPA i inne informacje)
  • Funkcja PATHFINDER – połączenie z tym samym pracownikiem recepcji (przy recepcji wielostanowiskowej)
  • Wspólna baza kontaktów (dane teleadresowe) gości hotelowych i kontrahentów (integracja poprzez protokół CTI z programem CRM lub poprzez protokół TAPI np. z programem pocztowym Microsoft Outlook)
  • Wysyłanie wiadomości SMS do grup odbiorów bezpośrednio z centrali telefonicznej

Programy hotelowe współpracujące z centralami Slican

Centrale Slican współpracują wieloma aplikacjami hotelowymi i CRM dostępnymi na rynku. Dzięki wsparciu standaryzowanych protokołów (TAPI, CTI) i udostępnianej dokumentacji programistycznej możliwe jest zintegrowanie centrali z już istniejącym oprogramowaniem.

Centrala SLICAN w Hotelu

Korzyści dla hotelu z zainstalowania central Slican

Poniżej przedstawiamy korzyści płynące z wdrożenia rozwiązań Slican w hotelu:

  • wyższa jakość obsługi gości hotelowych dzięki większej dostępności nowoczesnych usług telekomunikacyjnych
  • obniżenie kosztów operacyjnych związanych z telefonią oraz podniesienie poziomu kontroli kosztów połączeń
  • duża elastyczność systemu – możliwość rozbudowy sieci w dowolnym momencie (przyłączania kolejnych pokojów lub hoteli)
  • usprawnienie pracy personelu dzięki integracji z aplikacją hotelową i udostępnieniu wielu funkcji hotelowych związanych z meldowaniem gości i statusami pokoi

Zapraszamy do kontaktu z nami i skonsultowania swoich wymagań. Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią ofertę.