Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 Promtel: Serwis i Opieka nad Centralš Telefonicznš w Twojej Firmie

Serwis central telefoniczych i stała opieka serwisowa telefoniczna strona główna / rozwiązania / Serwis central telefonicznych
 
 
 
Centrala telefoniczna to urządzenie, które w każdej firmie musi działać stabilnie i niezawodnie przez cały czas. Awaria lub nieprawidłowa praca telefonów nawet przez niedługi okres to utrata kontaktu z klientami i często także utrata zysków.

Współczesne cyfrowe centrale telefoniczne mają bardzo duże możliwości diagnostyczne i często już wcześniej ostrzegają o nieprawidłowej pracy, dlatego warto je monitorować. Ponadto ich rozbudowane funkcje pozwalają na dostosowywanie ich pracy do aktualnych zmian w firmie. W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty stałej opieki serwisowej, która zapewni m.in.:

  • ciągły monitoring pracy centrali (co może zapobiec nieprzewidzianym problemom)
  • szybką pomoc (zdalną lub na miejscu) w przypadku awarii lub potrzeby zmian konfiguracji z gwarantowanym czasem reakcji,
  • regularne raporty dotyczące zarejestrowanych przez centralę problemów z łączami telekomunikacyjnymi,
  • dodatkowy rabat na usługi serwisowe oraz zakupiony sprzęt telekomunikacyjny.

Aby jak najlepiej dostosować zakres opieki do Państwa potrzeb z przyjemnością prezentujemy możliwe plany opieki serwisowej.

PROMOCJA ! Przy podpisaniu umowy na roczną opiekę serwisową oferujemy
dodatkowy rabat 5%
przy zakupie centrali lub dodatkowych modułów.

W razie zainteresowania zamówieniem opieki serwisowej dla Państwa infrastruktury telekomunikacyjnej prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

 

SERWIS PODSTAWOWY:

Niezbędne minimum dla każdej firmy w opiece nad centralą telefoniczną i łączami telekomunikacyjnymi. Serwis podstawowy obejmuje opiekę na 1 serwerem telekomunikacyjnym w firmie zapewniając:

HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 9-17
comiesięczny raport na temat pracy centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
do 2 godzin w miesiącu zdalnej zmiany konfiguracji centrali lub serwisu
10% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 5% rabatu przy zakupie sprzętu
• konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
• opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
• gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 16 godzin roboczych

 

Opłata miesięczna netto:

129zł przy umowie na czas nieokreślony
95zł przy umowie na 24 miesiące

 

SERWIS ROZSZERZONY:

Najlepsza opcja serwisu dla większości firm. Obejmuje opiekę nad max. 3 serwerami telekomunikacyjnym w firmie i oddziałach zapewniając:

HOTLINE – telefoniczne wsparcie w godz. 8-17 (również w soboty i niedziele)
comiesięczny raport na temat pracy każdej centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
do 4 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu centrali
1 wizyta serwisowa/konserwacyjna w siedzibie głównej w kwartale
comiesięczny raport połączeń z centrali głównej – mini-billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
15% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 8% rabatu przy zakupie sprzętu
• konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
• opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
• gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 8 godzin roboczych
koordynację procesu usunięcia awarii u operatora

 

Opłata miesięczna netto:

385zł przy umowie na czas nieokreślony
290zł przy umowie na 24 miesiące

 

SERWIS PLATINUM:

Dla najbardziej wymagających klientów, dla których ciągłość pracy systemów telekomunikacyjnych ma krytyczne znaczenie, przygotowaliśmy Serwis Platinum, który obejmuje do 5 serwerów telekomunikacyjnych w firmie zapewniając:

HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-20
comiesięczny raport na temat pracy wszystkich central telefonicznych i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
do 8 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu central telefonicznych
1 wizyta serwisowa/konserwacyjna na miejscu w miesiącu
comiesięczny raport połączeń ze wszystkich central – pełen billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
20% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 10% rabatu przy zakupie sprzętu
• konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
• opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
• gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 3 godzin roboczych
koordynację procesu usunięcia awarii u operatora
• zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy

 

Opłata miesięczna netto:

680zł przy umowie na czas nieokreślony
590zł przy umowie na 24 miesiące

 

SERWIS INDYWIDUALNY:

Jak pizza Margherita – indywidualny dobór składników i indywidualna wycena.

 

ZESTAWIENIE PLANÓW SERWISOWYCH

Poniżej znajdą Państwo porównanie oferowanych planów serwisowych:

Zakres usług

Serwis

Standardowy

Serwis

Rozszerzony

Serwis

Platinum

maksymalna liczba central telefonicznych

1

3

5

hotline – telefoniczne wsparcie

+

(pn-pt 9-17)

+

(pn-pt 8-17)

+

(pn-nie. 8-20)

liczba godzin zdalnego serwisu

 

2

4

8

planowe wizyty serwisowe/konserwacyjne w kwartale

-

1

3

monitoring pracy centrali i łącz telekomunikacyjnych (raport)

+

+

+

raport połączeń (billing + zestawienie statystyczne)

-

+

(podstawowy)

+

(rozszerzony)

rabat na usługi serwisowe

10%

15%

20%

 

rabat na zakup sprzętu telekomunikacyjnego

5%

8%

10%

konsultacje i doradztwo

 

+

+

+

opieka gwarancyjna i pogwarancyjna

 

+

+

+

gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie (w godzinach roboczych)

do 4 godzin

do 2 godzin

do 1 godziny

koordynacja procesu usunięcia awarii u operatora telekomunikacyjnego

-

+

+

zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy

-

-

+

Abonament miesięczny (netto)

 

umowa na 24 m-c

 

95 PLN

290 PLN

590 PLN

umowa na czas nieokreślony

129 PLN

385 PLN

680 PLN


 
 
 

 
2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net