Menu Zamknij

Serwis i stała opieka nad centralami telefonicznymi


Centrala telefoniczna to urządzenie, które w każdej firmie musi działać stabilnie i niezawodnie przez cały czas. Awaria lub nieprawidłowa praca telefonów nawet przez niedługi okres to utrata kontaktu z klientami i często także utrata zysków.

Współczesne cyfrowe centrale telefoniczne mają bardzo duże możliwości diagnostyczne i często już wcześniej ostrzegają o nieprawidłowej pracy, dlatego warto je monitorować. Ponadto ich rozbudowane funkcje pozwalają na dostosowywanie ich pracy do aktualnych zmian w firmie. W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty stałej opieki serwisowej, która zapewni m.in.:

  • ciągły monitoring pracy centrali (co może zapobiec nieprzewidzianym problemom)
  • szybką pomoc (zdalną lub na miejscu) w przypadku awarii lub potrzeby zmian konfiguracji z gwarantowanym czasem reakcji,
  • regularne raporty dotyczące zarejestrowanych przez centralę problemów z łączami telekomunikacyjnymi,
  • dodatkowy rabat na usługi serwisowe oraz zakupiony sprzęt telekomunikacyjny.

Aby jak najlepiej dostosować zakres opieki do Państwa potrzeb z przyjemnością prezentujemy możliwe plany opieki serwisowej.

PROMOCJA ! Przy podpisaniu umowy na roczną opiekę serwisową oferujemy dodatkowy rabat 5% przy zakupie centrali lub dodatkowych modułów.

W razie zainteresowania zamówieniem opieki serwisowej dla Państwa infrastruktury telekomunikacyjnej prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

SERWIS PODSTAWOWY:

Niezbędne minimum dla każdej firmy w opiece nad centralą telefoniczną i łączami telekomunikacyjnymi. Serwis podstawowy obejmuje opiekę na 1 serwerem telekomunikacyjnym w firmie zapewniając:

  • HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-16
  • comiesięczny raport na temat pracy centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
  • do 2 godzin w miesiącu zdalnej zmiany konfiguracji centrali lub serwisu
  • 10% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 5% rabatu przy zakupie sprzętu
  • konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
  • opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
  • gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 8 godzin roboczych

Opłata miesięczna netto:

189zł przy umowie na czas nieokreślony
150zł przy umowie na 24 miesiące

SERWIS ROZSZERZONY:

Najlepsza opcja serwisu dla większości firm. Obejmuje opiekę nad max. 3 serwerami telekomunikacyjnym w firmie i oddziałach zapewniając:

  • HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-16
  • comiesięczny raport na temat pracy każdej centrali telefonicznej i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
  • do 4 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu centrali
  • 1 wizyta serwisowa/konserwacyjna w siedzibie głównej w kwartale
  • comiesięczny raport połączeń z centrali głównej – mini-billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
  • 15% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 8% rabatu przy zakupie sprzętu
  • konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
  • opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
  • gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 5 godzin roboczych
  • koordynację procesu usunięcia awarii u operatora

Opłata miesięczna netto:

385zł przy umowie na czas nieokreślony
340zł przy umowie na 24 miesiące

SERWIS PLATINUM:

Dla najbardziej wymagających klientów, dla których ciągłość pracy systemów telekomunikacyjnych ma krytyczne znaczenie, przygotowaliśmy Serwis Platinum, który obejmuje do 5 serwerów telekomunikacyjnych w firmie zapewniając:

  • HOTLINE – telefoniczne wsparcie w dni robocze w godz. 8-20
  • comiesięczny raport na temat pracy wszystkich central telefonicznych i łącz telekomunikacyjnych (informacja o występujących błędach i wskazania w przypadku ich wystąpienia)
  • do 8 godzin w miesiącu zdalnej konfiguracji i serwisu central telefonicznych
  • 1 wizyta serwisowa/konserwacyjna na miejscu w miesiącu
  • comiesięczny raport połączeń ze wszystkich central – pełen billing + statystyczne zestawienie połączeń wychodzących i przychodzących
  • 20% rabatu na odpłatne usługi serwisowe i 10% rabatu przy zakupie sprzętu
  • konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń
  • opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną nad sprzętem telekomunikacyjnym
  • gwarantowany czas reakcji na zgłoszone problemy do 3 godzin roboczych
  • koordynację procesu usunięcia awarii u operatora
  • zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy

Opłata miesięczna netto:

680zł przy umowie na czas nieokreślony
590zł przy umowie na 24 miesiące

SERWIS INDYWIDUALNY:

Jak pizza Margherita – indywidualny dobór składników i indywidualna wycena.

ZESTAWIENIE PLANÓW SERWISOWYCH

Poniżej znajdą Państwo porównanie oferowanych planów serwisowych:

Zakres usługSerwis StandardowySerwis RozszerzonySerwis Platinum
maksymalna liczba central telefonicznych 112
hotline – telefoniczne wsparcie + (pn-pt 8-16)+ (pn-pt 8-16)+ (pn-nie. 8-20)
liczba godzin zdalnego serwisu 248
planowe wizyty serwisowe/konserwacyjne w kwartale 13
monitoring pracy centrali i łącz telekomunikacyjnych (raport) +++
raport połączeń (billing + zestawienie statystyczne) + (podstawowy + (rozszerzony)
rabat na usługi serwisowe 10 %15 %20 %
rabat na zakup sprzętu telekomunikacyjnego 5 %8 %10 %
konsultacje i doradztwo +++
opieka gwarancyjna i pogwarancyjna +++
gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie (w godzinach roboczych) do 8 godzindo 5 godzindo 3 godzin
koordynacja procesu usunięcia awarii u operatora telekomunikacyjnego ++
zabezpieczenie urządzeń zastępczych na czas naprawy +
Abonament miesięczny (netto)
umowa na 24 m-c
150 PLN340 PLN590 PLN
Abonament miesięczny (netto)
umowa na czas nieokreślony
189 PLN385 PLN680 PLN