Centrala telefoniczna Platan Sigma
- Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Sigma
- Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Sigma
- Integracja z sieciami IP centrali telefonicznej Platan Sigma
- Funkcje Call Center w Platan Sigma
- Zarządzanie kosztami w centrali telefonicznej Platan Sigma
- Cennik do pobrania [ .pdf]
- Ulotka do pobrania [ .pdf]
- Leasing centrali Platan Sigma
Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Sigma
Platan Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.
Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Sigma
Wyposażenia miejskie
- do 12 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM (nowość!)
Wyposażenia wewnętrzne
- do 44 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP (nowość!)
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Integracja z sieciami IP centrali telefonicznej Platan Sigma
- karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)
- protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
- możliwość zabudowy w szafie stojącej 19″ (wersja RACK)
Call center w centrali telefonicznej Platan Sigma
- INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu – UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru – ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (opcja) (od ver. 2.00)
- współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112
Zarządzanie kosztami w centrali telefonicznej Platan Sigma
- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów