Centrala Telefoniczna Platan Libra
- Dowolna organizacja ruchu i kolejkowanie połączeń w Platan Libra
- Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Libra
- Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Libra
- Integracja z sieciami IP
- Call Center
- Zarządzanie kosztami w centrali telefonicznej Platan Libra
- Cennik centrali telefonicznej Platan Libra
- Cennik do pobrania [ .pdf]
- Ulotka do pobrania [ .pdf]
- Leasing centrali Platan Libra
Dowolna organizacja ruchu i kolejkowanie połączeń w Platan Libra
Nowe oprogramowanie PBX Servera Libra wprowadza rewolucyjne zmiany w organizacji ruchu przychodzącego. Dają one jeszcze większe możliwości sprawnej obsługi nawet intensywnego ruchu dzięki:
– kolejkowaniu połączeń z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania;
– wprowadzeniu praktycznie nieograniczonej liczby dowolnie definiowanych schematów dzwonienia w miejsce dotychczasowych infolinii, z możliwością włączania nagrywania rozmów na dowolnym poziomie;
– dowolnemu przełączaniu i przechodzeniu między schematami dzwonienia – teraz można przełączyć i pozostawić rozmówcę na dowolnym schemacie dzwonienia (infolinii), np. do innego działu, w którym rozmowy obsługiwane są przez inną grupę osób, z odrębnymi zapowiedziami i kolejkami;
– limitowaniu kanałów rozmównych dla konkretnych wiązek linii miejskich z przeznaczeniem na ruch wychodzący i przychodzący (łącznie oraz na poszczególne schematy dzwonienia) – przy dużym obciążeniu ruchem przychodzącym, np. w przychodni lekarskiej z jednym łączem PRA, takie limitowanie pozwala na zapewnienie również wolnych kanałów dla wykonywania połączeń wychodzących;
– rozbudowanym tablicom ACD (automatycznej dystrybucji ruchu) – 100 tablic i 1000 wpisów – pozwalającym na tworzenie „czarnych list” niepożądanych połączeń, automatyczne kierowanie różnego typu połączeń przychodzących do konkretnych grup lub osób, definiowanie numerów mających pierwszeństwo w kolejce, itp.
– wprowadzeniu Czasu na Notatkę – definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania;
– profesjonalnym nagraniom zapowiedzi i informacji systemowych, w tym informacji o zajmowanym miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, a także miłym dla ucha melodiom, których czas odtwarzania automatycznie dopasowuje się do długości nagrania, z możliwością ich cyklicznego powtarzania.
Ogólna charakterystyka centrali telefonicznej Platan Libra
Centrala telefoniczna Platan PBX Server Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do kilkuset pracowników. Dwie jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym.
PBX Servery Libra w wersji STD oraz RACK mogą być łączone w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, które znacznie zwiększają możliwości samej centrali. Fizycznie zwiększamy wtedy ilość portów jak i slotów na karty rozszerzeń.
Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Libra
PBX Server Libra może składać się z jednej lub nawet sześciu niezależnych jednostek. Jedna jednostka (Libra 120) obsługuje do 120 portów. W jednej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów.
Konfiguracja nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednojednostkowa) |
Wyposażenia miejskie • do 64 linii analogowych • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D) • do 1 wyposażenia ISDN PRA (30B+D) • do 74 kanałów VoIP (dla kodeka G.711) • do 6 kart GSM Wyposażenia wewnętrzne • do 120 linii analogowych do 32 cyfrowych portów systemowych (w miejsce LW) do 200 portów VoIP |
Konfiguracja rozbudowywalnej wersji serwera Libra (wielojednostkowa) |
Wyposażenia miejskie • do 64 linii analogowych • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) • do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D) • do 384 kanałów VoIP (dla kodeka G.711) • do 16 kart GSM Wyposażenia wewnętrzne • do 720 linii analogowych • do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce LW) • do 1000 portów VoIP Uwaga! Jeśli wybierzemy wersję wielojednostkową istnieje możliwość dokupienia sterownika LIBRA-STEROWNIK_2.7, który: – obsługuje 64 rozmowy jednocześnie – umożlia obsługę do 1000 portów VoIP – obsługuje 1 lub 2 jednostki – posiada możliwość nagrywania do 30 rozmów jednocześnie – poczta głosowa 30 godzin |
Integracja z sieciami IP centrali telefonicznej Platan Libra
- Zintegrowany VoIP – (opcja) – 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich)
- protokoły VoIP: SIP 2.0
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729, GSM
- możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda)
- obsługa transmisji faksów w standardzie T.38
- Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
- sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
- możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
- prostota wybierania numerów w ramach systemu
- wykorzystanie funkcji serwera – przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
- interfejs Libra Web – do konfiguracji przez przeglądarkę internetową, praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
- galwaniczna separacja jednostek – szerokopasmowa komunikacja światłowodowa
- niezależne systemy zasilania rezerwowego
- unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera
- zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
- zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
- zabudowa w szafie RACK 19″ (jedna jednostka – RACK 4U)
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
- zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC
- możliwość współpracy z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider
Call center w serwerze Libra
- INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 1h nagrań w standardzie!
- nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
- wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów na kartach SD wraz z aplikacją Agent 002
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
– równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
– połączenia wg specjalizacji,
– połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
– przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty. - zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
PZK – Program Zarządzania Kosztami
- aplikacja Grosik – indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
- Strefa Użytkownika – Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
– historia połączeń
– stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
– ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
– status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
– podręczna pomoc - VEK – Voipowy Eliminator Kosztów:
– dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart
– unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP - zintegrowany GSM – dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
- system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
- system restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń
- do 1000 abonentów wirtualnych
- funkcja ARS/LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej
Cennik centrali telefonicznej Platan Libra
Poniżej prezentowane ceny są cenami sugerowanymi (SRP) i nie uwzgledniają aktualnych promocji. Zapytaj o ofertę i negocjuj cenę!
Nazwy podzespołów PBX servera LIBRA | Cena netto |
---|---|
Jednostka bazowa PBX Servera Libra wersja RACK – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 15 slotów, bez możliwości rozbudowy o kolejne jednostki | 1 300 PLN |
Jednostka bazowa PBX Servera Libra STD wersja wisząca – obudowa, zasilacz, procesor, plater –15 slotów, bez możliwości rozbudowy o kolejne jednostki | 1 400 PLN |
Jednostka bazowa PBX Servera Libra wersja RACK – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 15 slotów, z możliwością rozbudowy do 6 jednostek | 1 500 PLN |
Jednostka bazowa PBX Servera Libra STD wersja wisząca – obudowa, zasilacz, procesor, plater –15 slotów, z możliwością rozbudowy do 6 jednostek | 1 600 PLN |
Sterownik 1: – gwarantowana obsługa 32 rozmów jednocześnie – możliwość obsługi do 200 portów VoIP – możliwość uruchomienia do 10 kanałów VoIP – obsługa 1 jednostki – możliwość nagrywania do 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa – 1 godzina | 250 PLN |
Sterownik 2: – gwarantowana obsługa 48 rozmów jednocześnie – możliwość obsługi do 200 portów VoIP – możliwość uruchomienia do 10 kanałów VoIP – obsługa 1 lub 2 jednostek – możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa – 1 godzina | 350 PLN |
Sterownik 2.7: gwarantowana obsługa do 128 rozmów jednocześnie możliwość obsługi do 1000 portów VoIP obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64 obsługa 1 lub 2 jednostek możliwość nagrywania do 30 rozmów jednocześnie poczta głosowa 30 godzin | 1 000 PLN |
Sterownik 3: – gwarantowana obsługa 64 rozmów jednocześnie – możliwość obsługi do 1000 portów VoIP – obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64 – obsługa 1,2 lub 3 – możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa – 30 godzin | 1 000 PLN |
Sterownik 4: – bezblokadowe pole komutacyjne – możliwość obsługi do 1000 portów VoIP – obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64 – obsługa 1, 2, 3 lub 4 jednostek – możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa – 30 godzin | 2 000 PLN |
Sterownik 5: – bezblokadowe pole komutacyjne – możliwość obsługi do 1000 portów VoIP – obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64 – obsługa 1, 2, 3, 4 lub 5 jednostek – możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa – 30 godzin | 5 000 PLN |
Sterownik 6: – bezblokadowe pole komutacyjne – możliwość obsługi do 1000 portów VoIP – obsługa VoIP wymaga zastosowania karty VoIP64 – obsługa 1, 2, 3, 4, 5 lub 6 jednostek – możliwość nagrywania 16 rozmów jednocześnie – poczta głosowa 30 godzin | 7 000 PLN |
Karta 4 wyposażeń wewnętrznych analogowych | 350 PLN |
Karta 8 wyposażeń wewnętrznych analogowych | 600 PLN |
Karta 4 wyposażeń jednoparowych cyfrowych systemowych aparatów i konsol z serii KX-DT3xx, KX-T76xx 1) | 500 PLN |
Karta 8 wyposażeń jednoparowych cyfrowych systemowych aparatów i konsol z serii KX-DT3xx, KX-T76xx 1) | 900 PLN |
Karta 2 wyposażeń linii miejskich analogowych | 300 PLN |
Karta 6 wyposażeń linii miejskich analogowych | 600 PLN |
Karta 1 wyposażenia ISDN PRA (30B+D) | 2 900 PLN |
Karta 2 wyposażeń ISDN BRA (2B+D) | 600 PLN |
Karta 4 wyposażeń ISDN BRA (2B+D) | 1 000 PLN |
Karta 8 wyposażeń ISDN BRA (2B+D) | 2 000 PLN |
Karta 1 wyposażenia GSM2) | 650 PLN |
Karta 2 wyposażenia GSM2) | 1 100 PLN |
Karta 3 wyposażenia GSM2) | 1 650 PLN |
Karta 4 wyposażenia GSM2) | 2 100 PLN |
Karta VoIP umożliwiająca obsługę do 64 kanałów | 750 PLN |
Karta sterowania do 8 urządzeniami zewnętrznymi, do 8 czujników, 2 wyjścia audio (np. dla systemów radiowęzłowych) i 1 wejście audio. Do sterowania urządzeniami zewnętrznymi wymagany adapter z przekaźnikami. | 400 PLN |
Adapter do sterowania 4 urządzeniami zewnętrznymi | 150 PLN |
Panel zasilania rezerwowego dla 1 jednostki LIBRA wymaga zastosowania 2 akumulatorów 12V 7Ah wersja RACK | 640 PLN |
Panel zasilania rezerwowego dla 2 jednostek LIBRA wymaga zastosowania 4 akumulatorów 12V 7Ah wersja RACK | 990 PLN |
Moduł zasilania rezerwowego dla PBX Servera LIBRA STD – wersja wisząca. Wymaga zastosowania 2 akumulatorów 12V 7Ah | 500 PLN |
- w serwerze LIBRA można zamontować maksymalnie 128 cyfrowe porty systemowe , nie więcej niż 32 porty w ramach jednej jednostki (w miejsce analogowych LW).
- w serwerze LIBRA można zamontować maksymalnie 16 wyposażeń GSM, nie więcej niż 5 wyposażeń w ramach jednej jednostki
- przy sprzedaży detalicznej pobiera się dodatkowo 35 zł opłaty depozytowej zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2009
Licencje i karty pamięci | Cena netto |
---|---|
Licencja na kolejkowanie rozmów | 590 PLN |
Licencja na 2 kanały VoIP zawiera licencje na konta miejskie VoIP1) | 150 PLN |
Licencja na 2 porty wewnętrzne VoIP2) | 100 PLN |
Licencja na 2 porty wewnętrzne VoIP audio i wideo | 250 PLN |
Licencja na kodek G.729a na 1 kanał | 50 PLN |
Pakiet startowy licencji na nagrywanie 2 kanałów wraz z oprogramowaniem Agent 003 (serwer + 1 stanowisko Administrator + 1 stanowisko Nadzorca) wymaga zastosowania karty S | 350 PLN |
Licencja na nagrywanie dla 1 kanału | 150 PLN |
Licencja na jedno stanowisko Klient do odsłuchu nagrań z serwera Agent 003 | 50 PLN |
Licencja na jedno stanowisko Nadzorca do odsłuchu nagrań z serwera Agent 003 | 150 PLN |
Licencja na dodatkowe stanowisko Admin do konfiguracji serwera Agent 003 | 50 PLN |
Karta pamięci microSD 4GB Industrialdla nagrywania rozmów i poczty głosowej | 109 PLN |
Serwer do aplikacji Platan, HDD 500 GB, Intel Atom Dual-Core, 1,86GHz, SODIMM DDR3 4096 MB | 1 550 PLN |
Miesięczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu pogwarancyjnego IP PBX Servera Proxima przez instalatorów firmy Platan. 3) | 100 PLN |
Roczny dostęp do platformy mojacentrala.pl umożliwiający świadczenie zdalnego serwisu pogwarancyjnego IP PBX Servera Proxima przez instalatorów firmy Platan. 3) | 300 PLN |
Przedłużenie gwarancji do 48 miesięcy | 15% wartości systemu |
- do 64 kanałów dla kodeka G.711 na karcie VoIP, do 10 kanałów dla kodeka G.711 na procesorze.
- wymaga zastosowania licencji na kanały VoIP.
- Zdalny dostęp do systemu telekomunikacyjnego wymaga pisemnej zgody właściciela systemu do przesyłania danych konfiguracyjnych i taryfikacyjnych przez ogólnodostępną sieć Internet. Wzór zgody można pobrać ze strony producenta.
W jednej jednostce Platan LIBRA możliwe jest wykorzytanie 15 slotów. Przy zastosowaniu odpowiedniego sterownika mozliwe jest rozbudowanie centrali Platan Libra do 4 jednostek (60 slotów).
Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.
Oferujemy korzystne warunki leasingu – proste i przejrzyste procedury, szybka decyzja.
Dowiedz się więcej.