Menu Zamknij

Modernizacja i rozbudowa central telefonicznych


Zajmujemy się audytem i rozbudową istniejących rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie – często zdarza się, że wymiana centralki telefonicznej na nową nie jest potrzebna, a wystarczy jedynie rozbudowa istniejącej centrali telefonicznej np. poprzez dołożenie modułów producenta bądź zewnętrznych urządzeń.

Modernizacja centrali telefonicznej może polegać na:

  • zwiększeniu ilości linii wewnętrznych lub linii miejskich
  • instalacji bramek GSM (by zmniejszyć koszty połączeń wychodzących na komórki lub realizować specyficzne funkcje)
  • instalacji modułu lub bramek VoIP w centrali telefonicznej
  • połączenia wychodzące z aparatów wewnętrznych poprzez VoIP znacznie redukują miesięczne rachunki telefoniczne
  • dodatkowe moduły call-center lub taryfikacji (śledzenie połączeń wychodzących dla poszczególnych telefonów wewnętrznych lub grup, analiza połączeń przychodzących)
  • wiele innych …

Świadczymy także usługi związane z przeniesieniem centrali do nowej lokalizacji.

Promtel oferuje rozbudowę central telefonicznych i audyt telekomunikacyjny, budowę call-center, bramki GSM, bramki VoIP, IP PBX

Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia możliwości modernizacji obecnych rozwiązań telekomunikacyjnych w Państwa firmie.