Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 Promtel: Audyt, Rozbudowa i Modernizacja Central Telefonicznych w Warszawie

Audyt i rozbudowa central telefonicznych, instalacja dodatkowych modułów, uruchomienie VoIP, linkowanie central telefonicznych i inne strona główna / rozwiązania / audyt i rozbudowa central telefonicznych
 
 

Modernizacja i rozbudowa central telefonicznych


Zajmujemy się audytem i rozbudową istniejących rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie - często zdarza się, że wymiana centralki telefonicznej na nową nie jest potrzebna, a wystarczy jedynie rozbudowa istniejącej centrali telefonicznej np. poprzez dołożenie modułów producenta bądź zewnętrznych urządzeń.


Modernizacja centrali telefonicznej może polegać na:

  • zwiększeniu ilości linii wewnętrznych lub linii miejskich
  • instalacji bramek GSM (by zmniejszyć koszty połączeń wychodzących na komórki lub realizować specyficzne funkcje)
  • instalacji modułu lub bramek VoIP w centrali telefonicznej
  • połączenia wychodzące z aparatów wewnętrznych poprzez VoIP znacznie redukują miesięczne rachunki telefoniczne
  • dodatkowe moduły call-center lub taryfikacji (śledzenie połączeń wychodzących dla poszczególnych telefonów wewnętrznych lub grup, analiza połączeń przychodzących)
  • wiele innych ...

Świadczymy także usługi związane z przeniesieniem centrali do nowej lokalizacji.


Promtel oferuje rozbudowę central telefonicznych i audyt telekomunikacyjny, budowę call-center, bramki GSM, bramki VoIP, IP PBX


Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia możliwości modernizacji obecnych rozwiązań telekomunikacyjnych w Państwa firmie.

 
 
>
 

 
2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net