Menu Zamknij

Numery Infolinii 0801 oraz 0800


Czym jest infolinia 0-80x ? – informacje ogólne

Promtel poleca infolinie 0801 0800, które wzmacniają wizerunek firmy

Numer infolinii 0-801 lub 0-800 to ogólnopolski numer telefonu, który nie jest związany z żadną strefą numeracyjną (tak jak zwykły numer z kierunkiem, np. 0-22 567 xx xx). Dzięki temu w świadomości klienta zwiększa się zasięg działalności firmy – klient niezależnie od miejsca z którego dzwoni płaci za połączenie tyle samo (lub nie płaci w ogóle w przypadku bezpłatnej infolinii 0-800).
Standardowo infolinia dostępna jest jedynie z sieci staconarnej, jednak na życzenie po podpisaniu stosownego aneksu, połączenia przychodzące na infolinię mogą być realizowane z wybranych sieci komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus).

Infolinia 0800 lub 0801 jest doskonałym narzędziem do kreowania wizerunku Państwa firmy na rynku. Niezależne badania przeprowadzone przez TNS OBOP wskazują, że infolinie można wykorzystać dla wzmocnienia każdego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa, m.in. obsługi handlowej, zamówień, technicznej, a klienci chętniej korzystają z numeru 0801 lub 0800 niż tradycyjnych numerów stacjonarnych.

Usługa infolinii 801 / 800 pozwala na wzmocnienie już funkcjonujących rozwiązań telekomunikacyjnych bez zakładania żadnej dodatkowej linii telefonicznej. Połączenia z numeru 0801 lub 0800 mogą być obsługiwane przez dotychczasową centralkę telefoniczną lub telefony. Numer infolinii może być przekierowany na dowolne numery stacjonarne lub komórkowe (połączenia z infolinii będą kierowane na numery zgodnie z kolejnością ich wpisania). Zachęcamy do zapoznania się także z usługami dodanymi dla infolinii, które dodatkowo mogą zwiększyć Państwa konkurencyjność lub poprawić wizerunek na rynku (m.in. Voice Mail, komunikat głosowy, kolejkowanie połączeń, IKR, …).

Korzyści z uruchomienia infolinii 0801 lub 0800:

Wzmocniony prestiż. Ułatwienie kontaktu z Państwa firmą – lepsza obsługa obecnych i przyszłych klientów. Wzmocniony zostaje ogólnopolski wizerunek i postrzeganie firmy – numer infolinii nie jest związany z żadnym regionem czy strefą numeracyjną.

Jeden numer do kontaktu Klienta z firmą. Bez względu na zmianę numerów telefonów, siedziby czy operatora telekomunikacyjnego, z których korzysta Państwa firma, numer infolinii pozostaje ten sam i może łatwo zostać zapamiętany (zapraszamy do zapoznania się z ofertą numerów diamentowych, platynowych, złotych i srebrnych).

Sprawna obsługa połączeń przychodzących i komfort dla klientów. Jeśli firma dedykuje konsultantów do obsługi konkretnych regionów lub działa na rynku ogólnokrajowym poprzez np. kilka oddziałów klient nie musi zapamiętywać wielu numerów telefonów. Infolinia rozpoznaje strefę numeracyjną dzwoniącego klienta i kieruje go do odpowiedniego konsultanta, działu lub oddziału firmy pierwszą wolną linią telefoniczną.

Promtel poleca infolinie 0801 0800, które wzmacniają wizerunek firmy

Reklama i marketing. Badania potwierdzają, że infolinie zwiększają oddziaływanie reklamy. Dzięki pojedynczemu numerowi 0800 lub 0801 można sprawdzić łatwo jej skuteczność.

Prosta instalacja i uruchomienie numeru 0 80x. Obecne numery telefoniczne w Państwa firmie nie tracą funkcjonalności. Numer infolinii zostaje skojarzony z dowolnymi numerami stacjonarnymi lub komórkowymi. Numery skojarzone z infolinią mogą zostać łatwo zmienione. W razie potrzeby pomagamy w konfiguracji centrali telefonicznej do odpowiedniego obsłużenia infolinii.

Billing on-line 24h. Bezpłatny billing 24h on-line poprzez który Państwa firma może sprawdzać ruch przychodzący na infolinię: numery telefonów, strefy numeracyjne, godzinę czy długość trwania połączeń. Dzięki billingowi można łatwo ocenić np. skuteczność reklamy.

Bezpłatna infolinia 800. Klienci chętniej wybiorą Państwa infolinię dzięki możliwości całkowicie bezpłatnego połączenia lub połączenia o obniżonej taryfikacji (opłaty jedynie za inicjację połączenia), co dodatkowo zwiększy konkurencyjność Państwa firmy na rynku.

Usługi dodane dla infolinii:

Zmiana numeru skojarzonego infolinii. Możliwa jest bezpłatna zmiana numeru na który przekierowany jest infolinia 080x, a numer infolinii zawsze pozostaje taki sam. Klient może zdefiniować wiele numerów skojarzonych dla infolinii – w przypadku zajętości wcześniejszego numeru, połączenie z infolinii kierowane jest na kolejny skojarzony numer.

Usługa IVR. Usługa automatycznej zapowiedzi słownej (np. powitania), która pozwala po wybraniu odpowiedniego numeru połączyć się z odpowiednim działem lub wysłuchać nagranego komunikatu głosowego.

W cenie aktywacji usługi IVR dla infolinii jest nagranie profesjonalnego komunikatu głosowego (do 25s długości) przez zawodowego lektora. Przy większej liczbie komunikatów wycena indywidualna. Zapowiedzi mogą być wielopoziomowe i zmienne w zależności od pory dnia czy dnia tygodnia.

Voice mail. Usługa pozwalająca na nagranie zapytania dzwoniącego klienta w przypadku braku dostępności konsultanta (np. po godzinach pracy firmy), a następnie przesłanie nagrania wraz z datą, godziną i numer telefonu osoby dzwoniącej pod wskazany adres email.

Usługa IKR. Usługa inteligentnego kierowania rozmów – połączeń przychodzących zależnie od stref numeracyjnych. Klienci łączą się z odpowiednim działem lub odpowiednią siedzibą firmy.

Kolejkowanie połączeń. Każdy klient w momencie kiedy linie telefoniczne są zajęte otrzymuje informację w jakiej kolejności zostanie obsłużony. Funkcja ta zdecydowanie zapobiega irytacji klienta podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Billing on-line. Bezpłatny całodobowy wgląd w ilość przychodzących rozmów oraz czasy połączeń. Pozwala to odpowiednio dostosować wewnętrzną organizację firmy do realnych potrzeb klienta oraz może być miarą skuteczności reklamy i działań marketingowych.

Rozszerzony raport połączeń – szczególowe zestawienie generowane raz w tygodniu zawierające informacje dotyczące średniego czasu oczekiwania osób dzwoniących na infolinię, liczby „porzuconych” połączeń oraz połączeń zrealizowanych na poszczególne numery podkładowe infolinii
[ czytaj więcej … ]

Cennik usług infolinii:

Oferujemy trzy rodzaje numerów infolinii o róznej taryfikacji dla klienta:

Infolinia typu 0800:

  • aktywacja usługi 1zł netto przy umowie na czas określony 18 miesięcy.
  • klient kontaktuje się z Państwa firmą całkowicie BEZPŁATNIE niezależnie od długości trwania połączenia
  • abonament miesięczny to tylko 89zł netto. Promocja: przy 500 minutach połączeń przychodzących w miesiącu możliwość korzystania z usługi za pół ceny: 44,50zł netto / m-c
  • Opłata za 1 minutę połączenia przychodzącego na infolinię to 0,12zł netto za minutę (przekierowanego na numer stacjonarny)

Cennik infolinii 0800 [ Cennik .pdf]

Infolinia typu 0801 0:

  • aktywacja usługi 1zł netto przy umowie na czas określony 18 miesięcy.
  • klient płaci za każdą minutę połączenie z infolinią wg stawki swojego operatora jak za połączenie lokalne (niezależnie skąd dzwoni)
  • abonament miesięczny to tylko 89zł netto. Promocja: przy 500 minutach połączeń przychodzących w miesiącu możliwość korzystania z usługi za pół ceny: 44,50zł netto / m-c
  • brak opłaty za połączenia przychodzące na infolinię (przekierowane na numer stacjonarny)

Cennik infolinii 0801 0 [ Cennik .pdf]

Infolinia typu 0801:

  • aktywacja usługi 1zł netto przy umowie na czas określony 18 miesięcy.
  • klient płaci jedynie za nawiązanie połączenia z infolinią wg stawki operatora (przeważnie 0,35zł netto) niezależnie od długości trwania rozmowy
  • abonament miesięczny to tylko 89zł netto. Promocja: przy 500 minutach połączeń przychodzących w miesiącu możliwość korzystania z usługi za pół ceny: 44,50zł netto / m-c
  • Opłata za 1 minutę połączenia przychodzącego na infolinię to 0,12zł netto za minutę (przekierowanego na numer stacjonarny)

Cennik infolinii 0801 [ Cennik .pdf]

Standardowo infolinia dostępna jest jedynie z sieci staconarnej, jednak na życzenie po podpisaniu stosownego aneksu, połączenia przychodzące na infolinię mogą być realizowane z wybranych sieci komórkowych.

Usługi dodatkowe dla infolinii (opłaty jednorazowe) :

aktywacja usługi infolinii przy umowie na czas nieokreślony900 zł netto
udostępnienie numeru diamentowego infolinii10 000 zł netto
udostępnienie numeru platynowego infolinii1 499 zł netto
udostępnienie numeru złotego infolinii699 zł netto
udostępnienie numeru srebnego infolinii249 zł netto
aktywacja usługi voice mail dla infolinii180 zł netto
wdrożenie komunikatu głosowego IVR180 zł netto
aktywacja usługi kolejkowania połączeń79 zł netto
aktywacja usługi IKR dla infolinii39 zł netto

Usługi dodatkowe dla infolinii (opłaty abonamentowe) :

identyfikacja numeru dzwoniącego49 zł netto
Rozszerzony raport połączeń49 zł netto

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania dotyczące usług infolinii.