Menu Zamknij

Fontel – Oprogramowanie


FonTel

Oprogramowanie FonTel

Oprogramowanie FonTel służy do prezentacji nagranych rozmów oraz zarządzania rejestorami.

Aplikacja umożliwia wygodne przeglądanie, wyszukiwanie i odsłuchiwanie zarejestrowanych nagrań oraz dopisywanie notatek i komentarzy. Umożliwia automatyczne usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu lub przy braku miejsca na dysku komputera. Pozwala też na drukowanie lub zapis do pliku tekstowego listy zarejestrowanych rozmów z możliwością uwzględnienia dowolnego kryterium wyboru: numeru linii telefonicznej, dnia, miesiąca, numeru telefonu.

Program obsługuje jednocześnie wiele różnych modeli rejestratorów. Oznacza to, że na jednym stanowisku można prezentować rozmowy np. z rejestratorów FonTel ISDN, FonTel L4USB oraz zdalnie poprzez sieć komputerową FonTel L4NET. W ten sposób można stworzyć elastyczny system rejestracji rozmów dopasowany do posiadanych linii telefonicznych i możliwości instalacyjnych.

Zastosowanie:

  • nagrywanie rozmów telefonicznych w:
    • domu,
    • biurze,
    • centrum obsługi klienta,
    • infolinii,
    • działach telemarketingu,
  • nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych,
  • kontrola pracowników firmy.

Wymagania:

  • system operacyjny Windows 2000 / XP / Vista / Server / 7 lub Linux1
  • karta dźwiękowa (zalecenie)

1 Wersja oprogramowania FonTel przeznaczona do pracy w systemie Linux posiada ograniczone możliwości. Więcej informacji tutaj.

FonTel Linux

Oprogramowanie FonTel Linux

Rejestratory FonTel L1USB, FonTel L2USB, FonTel L4USB oraz FonTel ISDN mogą pracować także w systemie Linux. Przeglądanie rozmów oraz odsłuchiwanie odbywa się zdalnie za pomocą przeglądarki internetowej (w program wbudowany został serwer HTTP) oraz za pomocą programu klienckiego FonTel Client (wersja dla systemu Windows). Oprogramowanie FonTel Linux można uruchomić z linii poleceń lub jako daemon.

FonTel Client

Program FonTel Client

Program FonTel Client pozwala na zdalną pracę z dowolnym serwerem FonTel (programem FonTel lub samodzielnymi rejestratorami jak FonTel L4NET, ISDN2NET, PRI). Po nawiązaniu połączenia użytkownik uzyskuje dostęp do nagrań i linii zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. Może korzystać z książki telefonicznej1, przeglądać i drukować listy rozmów, odsłuchiwać nagrania, dodawać komentarze do rozmów1 a także będzie na bieżąco informowany o prowadzonych aktualnie rozmowach. Do serwera FonTel można podłączyć jednocześnie wiele programów FonTel Client (np. z różnych lokalizacji). Liczba jednoczesnych połączeń jest ograniczona do 8 w przypadku rejestratorów FonTel L4NET, ISDN2NET i PRI.

Wymagania:

  • system operacyjny Windows 2000 / XP / Vista / Server / 7 lub Linux1
  • karta dźwiękowa (zalecenie)

1 Nie dotyczy bezpośredniego połączenia z rejestratorem FonTel L4NET.

FonTel Backup

Program FonTel Backup

Program FonTel Backup służy do automatycznego tworzenia kopii nagrań rozmów z rejestratorów FonTel. Umożliwia cykliczne nawiązywanie połączenia z dowolną liczbą rejestratorów, pobieranie nowych nagrań i dopisywanie ich do wspólnego archiwum na dysku komputera. Zarchiwizowane nagrania można przeglądać i odsłuchiwać programem FonTel DB.

Program może pobierać nagrania bezpośrednio z rejestratorów FonTel PRI, FonTel ISDN2NET oraz FonTel L4NET. Przy pomocy programu FonTel Backup można także pobierać nagrania z programów FonTel oraz FonTel Linux.

FonTel Backup pracuje zarówno na platformach z systememami Windows jak i Linux.

FonTel Api – integracja

Program FonTel Api

Udostępniony interfejs programistyczny FonTel API pozwala na integrację systemu rejestracji rozmów FonTel z dowolnym systemem zewnętrznym użytkownika, zwiększając jego możliwości lub tworząc zupełnie nowy produkt.

Funkcje wchodzące w sład API umożliwiają między innymi:

  • śledzenie aktualnie rejestrowanych rozmów,
  • wyszukiwanie zarejestrowanych rozmów według dowolnych kryteriów,
  • pobieranie i modyfikację szczegółowych informacji o zarejestrowanej rozmowie,
  • zarządzanie książką telefoniczną,
  • rozpoczęcie i zakończenie rejestracji rozmowy,
  • odtworzenie zarejestrowanej rozmowy.

Za pomocą FonTel API można uzupełnić posiadane systemy typu CRM, Call Center czy Contact Center o funkcję rejestracji rozmów.