Menu Zamknij

Przykład naszego wdrożenia rozwiązań Datera


Kto:
Kilkunastoosobowa firma posiadająca siedzibę w Warszawie.

Zalety wdrożenia:

  • wygoda użytkowników: telefony są w pełni przenośne, wystarczy podłączyć je w dowolnym miejscu do sieci LAN. Dzięki switchowi z funkcją PoE nie ma konieczności stosowania dodatkowych zasilaczy – wystarczy jeden przewód,
  • centralne zarządzanie wszystkimi funkcjami telefonów i ich konfiguracją dzięki wbudowanemu w serwer Datera serwerowi provisioning-u,
  • możliwość podłączenia telefonu poza biurem – praca zdalna przez Internet z zachowaną pełną funkcjonalnością realizacji połączeń – wykorzystanie funkcjonalności telefonu VoIP,
  • możliwość nagrywania rozmów – wszystkich lub wybranych rozmowów przychodzących i wychodzących. Nagrywanie można uruchomić w każdym momencie rozmowy z poziomu telefonu. Call Recorder jest doskonałym narzędziem nadzoru pracy konsultantów. Nagrania stanowią nieocenioną pomoc w rozstrzyganiu nieporozumień pomiędzy pracownikami a Klientami. Archiwizowane są w formacie mp3 i dostępne w panelu administracyjnym na stronie internetowej.
  • możliwość generowania raportów i statystyk połączeń wychodzących i przychodzących,
  • centrala obsługuje jednocześnie funkcjonalność call-center i biuro, funkcjonują wydzielone zapowiedzi głosowe i reguły dla połączeń przychodzących,
  • możliwość uruchomienia kolejnych central w nowych oddziałach i zlinkowania ich w jedną, spójną sieć telefoniczną z bezpłatnymi połączeniami wewnętrznymi.

Opis projektu: 
W siedzibie firmy został uruchomiony serwer telekomumikacyjny Datera Call-eX.

Do centrali zostało podłączonych 8 telefonów Yealink T20P. Przy konfiguracji telefonów wykorzystano funkcję provisioning.

Schemat przykładowego wdrożenia centrali telefonicznej Datera w firmie kilkunastoosobowej

Koszt całości wdrożenia:
ok. 7 000 zł netto