Menu Zamknij

Centralka telefoniczna Datera Mini-eX


Ogólna charakterystyka serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Na start

Centralka telefoniczna Datera Mini-eX


Twoje przedsiębiorstwo dopiero się rozwija? Potrzebujesz rozwiązania, którego zakup nie osłabi budżetu małego przedsiębiorstwa? Serwer IP DATERA Mini-eX (centrala IP wzbogacona o pakiet dodatkowych funkcjonalności) zadba, aby wydatki telekomunikacyjne stały się niedostrzegalne. Jego wdrożenie to krok ku budowie profesjonalnego systemu telekomunikacyjnego, spotykanego zwykle w dużych firmach.

Dostosuj do swoich potrzeb

Centralka telefoniczna Datera Mini-eX


Trzy wersje serwera IP pozwolą Ci idealnie dopasować go do potrzeb przedsiębiorstwa. Jeśli Twoja firma posiada kilkunastu pracowników, wybierz najmniejszy Mini-eX S20. Od 20 do 30 użytkowników oferowany jest Mini-eX M30, a powyżej Mini-eX L40 (do 40 userów). Do tego, w zależności od specyfiki działalności firmy, dobierz moduły usługowe.

Zredukuj koszty

Redukcja kosztów


Dzięki serwerowi IP DATERA Mini-eX możesz płynnie przejść od telefonii tradycyjnej do tańszego rozwiązania VoIP. Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi użytkownikami podłączonymi do serwera zapewnią oszczędności, funkcjonalność LCR (automatyczny wybór najtańszej ścieżki połączenia) pozwoli zredukować koszty połączeń nawet do 60%.

Postaw na jednolity system

Redukcja kosztów


Wszystkie funkcjonalności zostały zamknięte w jednym produkcie. Oznacza to redukcję liczby urządzeń, standaryzację systemu, kosztów jego modyfikacji czy serwisu. Twoja firma nie musi kupować dodatkowego sprzętu np. bramek VoIP, aby w pełni wykorzystać telefonię VoIP.

Korzystaj z zaawansowanych usług

Zaawansowane usługi


Podnieś jakość obsługi klientów i zyskaj profesjonalny wizerunek. Niech usłyszą zapowiedzi głosowe oraz muzykę podczas oczekiwania na połączenie. Obok tego korzystaj z poczty głosowej, nagrywaj rozmowy, wysyłaj faksy jako pliki PDF i odbieraj drogą mailową, stwórz Call Center, inicjuj połączenia konferencyjne, generuj billingi połączeń etc.

Prosta instalacja i obsługa

Instalacja i obsługa


Przejrzysta konstrukcja i intuicyjny panel administracyjny (w języku polskim) sprawia, że mniejsza Firma, nie potrzebuje szeregu doświadczonych inżynierów do zarządzania serwerem IP. W prosty sposób można dokonywać zmian w konfiguracji serwera, modułów i telefonów, dodawać/usuwać użytkowników etc.


Wyróżniające funkcje serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Ogólne:

  • możliwość zastosowania w każdej infrastrukturze opartej o protokół IP jako systemu podstawowego
  • budowa modularna – serwer IP w pełni skalowalny
  • łatwość rozbudowy serwera o dodatkowe systemy usługowe (brak konieczności rozbudowy sprzętowej)

Obsługa połączeń przychodzących:

  • możliwość kierowania połączenia jednocześnie do wielu użytkowników (zdefiniować można dowolną liczbę grup konsultantów)
  • zapowiedzi głosowe dowolnie skonfigurowane (wielopoziomowa struktura)
  • odtwarzanie muzyki podczas oczekiwania na połączenie (zawieszenia rozmowy)
  • przejmowanie połączeń za pomocą prostej konfiguracji klawiszy telefonu 
  • rejestracja połączeń – wychodzących, przychodzących i wewnętrznych (billingi generowane na bieżąco w panelu www)

Obsługa połączeń wychodzących:

  • ukrywanie numeru dla połączeń wychodzących
  • prezentacja dowolnym numerem dla połączeń wychodzących
  • rejestracja połączeń – wychodzących, przychodzących i wewnętrznych (billingi generowane na bieżąco w panelu www)

Redukcja kosztów:

  • wybór najtańszej drogi połączenia dokonywany automatycznie z pośród dostępnych operatorów (LCR)
  • blokowanie połączeń na wybrane numery, lub grupy wybranych numerów
  • blokowanie połączeń na określone destynacje połączeń
  • możliwość wykonywania połączeń tylko na numery wewnętrzne
  • taryfikacja połączeń (możliwość nadania limitów kredytowych na poszczególne konta użytkowników)

Numeracja:

  • możliwość przypisania nieograniczonej liczby numerów wewnętrznych
  • możliwość przypisania nieograniczonej liczby numerów zewnętrznych

Funkcje użytkownika:

  • funkcja sekretarska BLF (Busy Lamp Field) – bieżąca informacja o dostępności poszczególnych użytkowników, pozwala na szybką weryfikację statusu numerów wewnętrznych i łączenie z aktywnymi numerami
  • DND (Do not Disturb) – aktywowana z poziomu klawiatury telefonu, uniemożliwia nawiązanie połączenia z danym użytkownikiem
  • przełączanie po numerach wewnętrznych
  • dostęp do profilu użytkownika z poziomu panelu WWW (billing połączeń użytkownika etc.)
  • możliwość nawiązania połączenia z listy kontaktów w komputerze np. z programu Outlook
  • wyświetlanie nadawcy i odbiorcy dla połączeń przekierowanych i przejętych
  • możliwość prezentacji numerem biurowym z dowolnej lokalizacji (np. w przypadku, gdy konsultant pracuje w domu)
  • zawieszenie połączenia, wznowienie
  • sygnalizacja nieodczytanych wiadomości w poczcie głosowej z poziomu telefonu

Panel administracyjny:

  • panel w języku polskim
  • zarządzanie serwerem IP z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej
  • tworzenie, konfiguracja kont
  • import listy kontaktów z .csv
  • automatyczna konfiguracja i zarządzanie terminalami (telefony, bramki etc.)
  • usuwanie i dodawanie użytkowników, numerów etc.
  • konfiguracja modułów usługowych
  • przeglądanie raportów z poziomu panelu i eksport do pliku .csv
  • monitoring systemu, statystyki (dotyczące połączeń oraz serwera)
  • baza wiedzy i pomocy w panelu

Niezawodność:

  • tworzenie zdalnych kopii zapasowych
  • automatyczna zmiana ścieżki połączenia w przypadku, gdy jeden z operatorów telekomunikacyjnych ma awarię (Failover Route)
  • Backup konfiguracji na dołączony klucz USB, zapewnia odtworzenie systemu w każdej chwili w dowolnej lokalizacji

Opcjonalne moduły:

  • poczta głosowa
  • wielostronne połączenia konferencyjne (jednocześnie do 50 osób)
  • nagrywanie połączeń (wszystkich lub wybranych)
  • taryfikacja kosztów połączeń dostępna na bieżąco z poziomu przeglądarki internetowej
  • biuro obsługi klienta (wielopoziomowe)
  • wysyłanie i odbieranie faksów (PDF)
  • połączenia alarmowe, powiadomienia grupowe

Współpraca z urządzeniami i aplikacjami:

  • współpraca z telefonami m.in. Linksys, Yealink, Grandstream, Gigaset, SNOM, Polycom, NOKIA
  • współpraca z aplikacjami softphone m.in. Xlite, Zoiper, Fring

Moduły serwera telekomunikacyjnego Datera Mini-eX

Music On Hold

muzyka na czekanie

Wgraj dowolny plik muzyczny na serwer IP DATERA Mini-eX, a będzie on odtwarzany osobom dzwoniącym do Twojej firmy podczas zawieszenia rozmowy lub transferu połączenia.

Call Pickup

przechwytywanie połączeń

Dzięki Call Pickup możesz na swoim telefonie przechwytywać połączenia, przychodzące na telefony Twoich współpracowników, których np. obecnie nie ma przy swoich stanowiskach. Przechwytywanie rozmowy odbywa się prostą kombinacją klawiszy na telefonie. Wystarczy, że gdy usłyszysz dźwięk dzwonka telefonu w biurze, wciśniesz z klawiatury swojego telefonu przyciski (domyślnie) *8 i podniesiesz słuchawkę. Możliwość klasyfikacji pracowników do różnych grup gwarantuje, że tylko uprawnione osoby będą mogły przechwycić połączenia. 

IVR

interaktywna obsługa klienta

Stwórz powitalne zapowiedzi dla Twoich Klientów i kieruj ich do odpowiednich konsultantów. Dzięki temu skrócisz czas obsługi Twojego Klienta. Klient z klawiatury telefonu może dokonać wyboru tematu rozmowy lub innych przedstawionych opcji. Zakres możliwości tworzenia drzew zapowiedzi jest tak szeroki, że każda firma może wykreować własną niepowtarzalną strategię oraz później dowolnie ją modyfikować. Komunikaty możesz różnicować w zależności od pory dnia lub personalizować względem np. stref numeracyjnych. Dzwoniącego z woj. pomorskiego zaproś na spotkanie do Gdańska, klientów z woj. mazowieckiego poinformuj o godzinach pracy biura w Warszawie, a obcokrajowców powitaj w języku angielskim. Moduł IVR może zastąpić tradycyjnych konsultantów. Mniej pracowników to mniej kosztów dla Firmy. Tak skonstruowany system usługowy może udzielać informacji Twoim Klientom 24h na dobę i 7 dni w tygodniu. 

Hunt Group

grupy jednoczesnych połączeń

Dzięki modułowi Hunt Group każde połączenie przychodzące do Twojej Firmy może być skierowane jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie. W systemie możesz zdefiniować kilka dowolnych grup konsultantów.

VoiceMail

poczta głosowa

Pozwól Twoim Klientom zostawiać wiadomości na poczcie głosowej, zawsze wtedy gdy nie możesz odebrać telefonu. Nagranie głosowe natychmiast zostanie przesłane w formacie mp3 na Twoją skrzynkę e-mail.

Call Recorder

nagrywanie rozmów

Działalność Twojej Firmy opiera się w dużej mierze o telefoniczną obsługę klienta? Nagrywaj zatem wszystkie lub wybrane rozmowy przychodzące i wychodzące do serwera IP Twojej Firmy. Nagrywanie można uruchomić w każdym momencie rozmowy z poziomu telefonu. Call Recorder jest doskonałym narzędziem nadzoru pracy Twoich konsultantów. Pozwoli Ci sprawdzić jak Twoi konsultanci prowadzą dialog z Klientami. Materiał z przeprowadzonych rozmów możesz wykorzystać również do przeszkolenia nowych pracowników. Nagrania stanowią nieocenioną pomoc w rozstrzyganiu nieporozumień pomiędzy Twoimi pracownikami a Klientami. Archiwizowane są w formacie mp3 i dostępne w panelu administracyjnym na stronie internetowej.

Conference Rooms

pokoje konferencyjne

W każdej Firmie istnieje potrzeba organizacji spotkań zarządu, pracowników, klientów, kooperantów. Jeśli Twoja Firma ma kilka oddziałów w całej Polsce lub na świecie, wiesz jak ciężko zebrać wszystkich w jednym miejscu. Już teraz nie musisz być w tym samym miejscu z Twoimi rozmówcami by nawiązać z nimi dyskusję. Wystarczy, że podasz im numer telefonu, na który mają zadzwonić. Jednocześnie możesz rozmawiać nawet z 50 osobami.

Intercom

połączenia interkomowe

Przekazuj ważne komunikaty wybranej grupie pracowników za pomocą usługi Intercom w serwerze IP DATERA Mini-eX. Twój komunikat zostanie na żywo odtworzony przez zestawy głośnomówiące w telefonach pracowników. Interkom sprawdza się doskonale jako system alarmowy, dzięki któremu możesz poinformować w jednej chwili swoich pracowników o zagrożeniu.

Virtual Fax

wirtualne faksy

Wysyłaj i odbieraj faksy w formie PDF za pomocą swojej skrzynki mailowej. Nie musisz już korzystać z maszyny faksowej. Zdefiniuj wzór faksu, wpisz numer, rozpocznij wysyłanie, a na końcu system wyświetli raport z przeprowadzonej kampanii. Virtual Fax pozwoli Ci również realizować masową wysyłkę tj. wysyłać faksy do wielu odbiorców jednocześnie.

Call Rating

rozliczanie połączeń

Zacznij kontrolować koszty telekomunikacyjne w swojej firmie. Zobacz kto, ile i gdzie dzwoni. Dbasz o budżet? Ustal limity połączeń dla swoich pracowników. Szczegółowe raporty pomogą Ci zarządzać obszarem telekomunikacyjnym w Firmie.

Call Center

telefoniczna obsługa klientów

Z usługą Call Center w serwerze IP DATERA Mini-eX możesz zbudować profesjonalną telefoniczną obsługę klientów. Definiowanie wielopoziomowych drzew zapowiedzi pozwoli Ci zbudować BOK spotykany w największych korporacjach. Oprócz zaawansowanych systemów kolejkowania rozmów, łączenia z konsultantami, zbudowaliśmy innowacyjny system do monitorowania i koordynowania pracy całego Call Center. Dzięki niemu w czasie rzeczywistym możesz obserwować ile w każdej minucie jest połączeń oczekujących, do kogo najczęściej próbują dodzwonić się Twoi Klienci, gdzie są kierowani, ile czasu trwają połączenia, ile nie zostało odebranych, a kto zrezygnował etc.