Menu Zamknij

Call Center w centralach Datera


Opis usługi Call Center w centralach Datera

Usługa pozwala na zbudowanie profesjonalnego centrum obsługi telefonicznej klientów (Call Center). Zawiera zaawansowane możliwości konfiguracji kolejek połączeń oczekujących i raportowania pracy konsultantów. Przeznaczona jest dla firm, których głównym zadaniem jest telefoniczna obsługa klientów na najwyższym poziomie świadczonej usługi oraz dla firm posiadających Telefoniczne Działy Obsługi Klienta. Usługa pozwala usprawnić procesy zachodzące przy kontakcie klienta z konsultantami Call Center. W połączeniu z pozostałymi modułami usługowymi systemu DATERA Call-eX, takimi jak Usługa IVR (zapowiedzi głosowe) i Usługa Call Recorder (polegająca na nagrywaniu połączeń przychodzących i wychodzących z usługi Call Center) pozwala na stworzenie pełnego systemu do obsługi klienta.

Klient dzwoniący na numer usługi Call Center w systemie DATERA Call-eX, zostaje umieszczony w kolejce oczekujących na połączenie z odpowiednim konsultantem. Zależnie od ustalonej kolejności łączenia z konsultantami (do wyboru jest kilka strategii łączenia z konsultantem), klient w momencie, gdy inni klienci nie oczekują na połączenie (znajdujący się przed nim), zostanie połączony z wybranym konsultantem. Jeżeli konsultant nie odbierze połączenia w danym, wcześniej określonym czasie, połączenie zostanie automatycznie przełączonego do kolejnego konsultanta oczekującego na połączenie.

Usługa łączy klientów z konkretną kolejką (grupą konsultantów) przydzieloną do obsługi określonych zadań.

Call Center w centralach Datera

Usługa Call Center posiada duży zakres możliwości konfiguracyjnych, dlatego może służyć jako skuteczne narzędzie komunikacji z klientami zwiększające bieżący poziom obsługi. W połączeniu z usługą IVR możliwe jest tworzenie głosowych zapowiedzi, dzięki którym klienci trafiają dokładnie tam, gdzie rozwiązywane będą ich problemy.

ZASTOSOWANIE USŁUGI

Rosnące potrzeby i wymagania rynku sprawiły, że zarządzanie komunikacją z Klientami w Firmie odgrywa kluczową rolę i staje się integralną częścią strategii Firm. Call Center stanowi narzędzie, które znajduje zastosowanie w każdej Firmie, ponieważ pozwoli sprostać wymaganiom Twoich obecnych i potencjalnych Klientów.

OBSŁUGUJ KLIENTÓW TWOJEJ FIRMY NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Czy wiesz ile Firm traci Klientów przez chaotyczny i niezorganizowany model komunikacji? Jeśli nie chcesz dołączyć do ich grona zbuduj profesjonale Call Center, które pozwoli Ci na obsługę Klientów na najwyższym poziomie. Call Center to już nie tylko podstawa telemarketingu, jest bowiem coraz częściej wykorzystywane przez Firmy do bieżącej obsługi Klientów. Stanowi również doskonałe narzędzie do przyjmowania zamówień od Klientów bądź obsługi serwisowej.

STWÓRZ WŁASNĄ KONFIGURACJĘ KOLEJEK IDEALNIE DOPASOWANĄ DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY

Uporządkowany, łatwiejszy i przejrzysty system komunikacji sprawia, że Klienci chętniej kontaktują się z Twoją Firmą i wybierają ją jako potencjalnego dostawcę usług i produktów. Dzięki usłudze Call Center będziesz miał pewność, że każdy Twój Klient dodzwonił się do właściwego konsultanta i otrzymał stosowną informację. Zaawansowany system Call Center pozwoli sklasyfikować potrzeby osoby dzwoniącej i skierować ją bezpośrednio do odpowiedniego działu i konsultanta Twojej Firmy.

ZREDUKUJ KOSZTY PRZY JEDNOCZESNYM WZROŚCIE EFEKTYWNOŚCI

r Każdej Firmie zależy na generowaniu oszczędności. Czy chciałbyś zatrudniać mniej pracowników, przy jednoczesnym wzroście wydajności ich pracy? Usługa Call Center umożliwi obsłużenie optymalnej liczby zgłoszeń, przy jak najkrótszym czasie obsługi i minimalnym zaangażowaniu pracowników firmy. Dodatkowo pozwoli znacząco zmniejszyć liczbę niewłaściwych (niezrealizowanych) wywołań.

KONTROLUJ WYDAJNOŚĆ PRACY KONSULTANTÓW W FIRMIE

Wiedza o ruchu telekomunikacyjnym w Twojej Firmie odgrywa istotną rolę. Dzięki systemowi raportowania w usłudze Call Center masz dostęp do informacji, które pomogą zwiększyć wydajność pracy Twojego zespołu. Dzięki raportom ukazującym m. in. czasy oczekiwania w kolejce, statystyki pracy konsultantów, obciążenie kolejek w różnych okresach itp. będziesz mógł dokonać właściwych zmian w budowie systemu.

ZMIENIAJ KONFIGURACJĘ SYSTEMU WEDŁUG SWOICH POTRZEB

Twoja Firma rozwija się? Wiesz, że w perspektywie czasu powstaną nowe działy, a w związku z tym zwiększyszt zatrudnienie? Nie musisz martwić się, że poświęcisz czas i pieniądze na rozbudowę systemu. Innowacyjność usługi polega między innymi na tym, że została zaprojektowana właśnie z myślą o nowoczesnych i ewoluujących Firmach. Elastyczność systemu Call Center sprawia, że modyfikacje w jego konfiguracji nie są skomplikowane i nie wymagają inwestycji. Będziesz mógł we własnym zakresie, w prosty sposób dodawać lub usuwać konsultantów, zmieniać system kolejek itp. 

WYKORZYSTAJ W PEŁNI FUNKCJONALNOŚĆ CALL CENTER W POŁĄCZENIU Z INNYMI USŁUGAMI

Aby promować swoje produkty, informować Klientów o nowych usługach, przypomnieć im o terminach lub zaległych płatnościach musisz zatrudniać i utrzymywać ogromny zespół ludzi? Powiązanie Call Center z systemem Interaktywnych Zapowiedzi Głosowych lub nagrywaniem połączeń daje Ci wiele korzystnych możliwości. Automatyczne komunikaty pozwolą Ci na jeszcze większą efektywność i przyniosą wymierne korzyści.


Instrukcja konfiguracji usługu Call Center w systemie Datera Call-eX