Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 PromTel – Systemy Teleinformatyczne – Skorzystaj już Dzisiaj

 
 
 
 

Cloud.PBX - Wirtualna Centrala Telefoniczna




Wirtualna centrala telefoniczna - usługa Cloud.PBX w Promtel




Cloud.PBX to wirtualna centrala telefoniczna, obsługująca połączenia przychodzące i wychodzące oraz połączenia wewnątrz firmy, która swoimi możliwościami przewyższa funkcjonalność centrali stacjonarnej.

Cloud.PBX umożliwia uruchomienie własnego numeru lokalnego do obsługi klientów z terenu całego kraju, a także pozwala na zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwie.

Cloud.PBX nie wymaga żadnych instalacji u Klienta, a obsługę administracyjną zapewnia dostawca usługi.

    Cloud.PBX różni się od tradycyjnej centrali tym, że:

  • nie wymaga zakupu sprzętu i wyposażenia biura w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną,
  • centrala zarządzająca ruchem połączeń w firmie znajduje się poza siedzibą przedsiębiorstwa,
  • łączy wielooddziałową firmę, umożliwiając darmowe rozmowy między jej oddziałami dzięki uruchomieniu skróconych numerów wewnętrznych,
  • połączenia wychodzące poza centralę realizowane są przez tradycyjną sieć telefoniczną,
  • połączenia wewnątrz centrali realizowane są przez łącza internetowe,
  • usługa dodatkowa – E-Faks – umożliwia wysyłkę i odbiór faksów za pomocą panelu WWW, bądź poczty elektronicznej.

 
 

Dla kogo Wirtualna Centrala Telefoniczna ?



Wirtualna centrala telefoniczna jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które:
  • mają kilka rozproszonych geograficznie oddziałów,
  • nie chcą ponosić wysokich kosztów zakupu i utrzymania sprzętu,
  • chcą usprawnić komunikację wewnętrzną dzięki korzystaniu z numerów skróconych wewnątrz firmy,
  • chcą mieć możliwość kontroli nad pracownikami oraz wszystkimi połączeniami,
  • chcą usprawnić pracę, dzięki umożliwieniu wykonywania połączeń z telefonu IP lub komputera, z dowolnego miejsca, w którym dostępny jest Internet,
  • chcą uzyskać dostęp do statystyk i bilingów wszystkich połączeń,
  • chcą kontrolować koszty połączeń w całej organizacji, a także generować oszczędności,
  • poszukują nowych, bardziej innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, odciążających ich od obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu
 
 

Jak działa Wirtualna Centrala Telefoniczna ?



Wirtualna centrala cloud.PBX działa na zasadzie tradycyjnej centrali telefonicznej – obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące oraz połączenia wewnątrz firmy.

Cała odpowiedzialność za utrzymanie i administrację systemu leży po stronie dostawcy.

Pracownicy korzystają z telefonów VoIP lub komputera – mogą dzwonić z każdego miejsca, gdzie dostępny jest Internet. Nie jest wymagane budowanie infrastruktury kablowej ani łącz telefonicznych.

System jest w pełni skalowalny – liczbę podłączonych użytkowników można zwiększać zgodnie z zapotrzebowaniem. Ważną zaletą rozwiązania wirtualnej centrali telefonicznej jest możliwość bezproblemowego i natychmiastowego przeniesienia usługi w dowolne miejsce na świecie.

Przykładowa funkcjonalość wirtualnej centrali Cloud.PBX


 
 

Funkcjonalności Wirtualnej Centrali Telefonicznej Cloud.PBX



Funkcjonalność usługi cloud.PBX jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów. Obecnie oferowana wirtualna centrala telefoniczna posiada następujące funkcjonalności:

Obszar

Funkcjonalności

Nadzór i kontrola użytkowników

  • Nagrywanie oraz zapisywanie rozmów
  • Wgląd w statystyki połączeń w formie przejrzystych wykresów (liczba i czas trwania wykonanych i odebranych połączeń)
  • Wgląd w raporty danych z przeprowadzanych połączeń (np. liczba wykonanych połączeń, zarejestrowane nagrania)
  • Koordynacja pracy użytkowników

  • Tworzenie profili pracowników i przydzielanie im uprawnień – z poziomu jednego okienka
  • Zestawienie danych o wszystkich pracownikach w jednym miejscu
  • Dostosowanie liczby użytkowników do indywidualnych potrzeb
  • Możliwość przypisania użytkowników do grup o określonej nazwie i numerze telefonu
  • Definiowanie strategii wydzwaniania w ramach grupy: liniowo, losowo, karuzelowo oraz grupowo
  • Wydzwanianie liniowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w kolejności dodawania numerów do grupy
  • Wydzwanianie losowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w losowej kolejności
  • Wydzwanianie karuzelowe – wykonanie połączenia na numer grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; wydzwanianie odbywa się w kolejności dodawania numerów do grupy, przy czym przy każdym nowym połączeniu wydzwanianie rozpocznie się od numeru następnego po tym, który odebrał połączenie poprzednie
  • Wydzwanianie grupowe – wykonanie połączenia na numery grupy skutkuje wydzwonieniem numerów przypisanych do grupy; zostaną wydzwonione wszystkie numery jednocześnie
  • Zastosowanie numerów skróconych (DDI) do komunikacji wewnętrznej w firmie
  • Kontrola kosztów

  • Biling połączeń
  • Aktualny cennik
  • Limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik
  • Zarządzanie danymi

  • Eksport danych do programów MS Excel lub arkusza kalkulacyjnego pakietu OpenOffice.org
  • Zapis nagrań na dysku komputer
  • Zarządzanie połączeniami

  • Możliwość zdefiniowania per użytkownik tzw. czarnej listy, czyli listy frakcji, prefiksów bądź numerów telefonów, na które nie będzie można wykonać połączenia z systemu cloud.PBX
  • Definiowanie numeru jakim będzie prezentował się dany użytkownik przy wykonywaniu połączenia wychodzącego
  • Blokada prezentacji numeru
  • Ustawienie jednego z czterech rodzajów przekierowań połączeń przychodzących: bezwarunkowe, w przypadku braku odpowiedzi, w przypadku zajętości oraz w przypadku niedostępności; przekierowanie będzie wykonane na wskazany numer telefonu, bądź na pocztę głosową
  • Przekierowanie bezwarunkowe – przekazanie wszystkich połączeń przychodzących na numer użytkownika
  • Przekierowanie przy braku odpowiedzi – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku nie odebrania połączenia
  • Przekierowanie przy zajętości – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku, gdy jego linia jest zajęta
  • Przekierowanie przy nieosiągalności – przekazanie połączeń przychodzących na numer użytkownika w przypadku, gdy numer jest niedostępny, np. wyłączono telefon
  • Monitoring linii - umożliwia monitoring stanu linii telefonu oraz informowanie o nim na urządzeniach obsługujących tą funkcjonalność
  • Funkcje dostępne dla użytkownika

  • Wgląd w listę wykonanych i odebranych połączeń
  • Odsłuchiwanie nagrań własnych rozmów
  • Praca z dowolnego miejsca, w którym dostępny jest Internet
  • Ustawienie przekierowania na swoim numerze
  • Panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink
  • Wgrywanie i konfiguracja zapowiedzi głosowych
  • MOH – Music on hold
  • Faksy

  • Wysyłka i odbiór faksu za pośrednictwem faksu analogowego (po podłączeniu przez bramkę VoIP)
  • Wysyłka i odbiór faksu za pośrednictwem panelu WWW usługi
  • Przekazanie odebranego faksu na wskazany przez użytkownika adres e-mail
  • Pełna historia faksów odebranych i wysłanych
  • Możliwość zdefiniowania daty i godziny wysyłki faksu
  • Wysyłka faksu do wielu odbiorców
  •  
     

    Usługi dodatkowe Cloud.PBX - integracja



    Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloud.PBX może być w pełni zintegrowana z innymi systemami wirtualnymi:

    Systemem automatycznych komunikatów głosowych - Cloud.IVR – system zapowiedzi głosowych, umożliwiający podwyższenie jakości obsługi klienta i przekazanie automatycznej informacji lub pokierowanie do odpowiedniego działu firmy.

    Systemem dla Call-Center Cloud.CC – wirtualne call center, wspierające procesy sprzedaży i monitorowania pracy telemarketerów.

    Systemem CRM - Cloud.CRM – system do zarządzania relacjami z klientami oraz skutecznego planowania i organizacji pracy

     
     

    Cena usług Wirtualnych Central Telefonicznych Cloud.PBX - konsultacje



    Cena usług Wirtualnej Centrali Telefonicznej Cloud.PBX zależy m.in. od ilości abonentów oraz długości trwania umowy. Zapraszamy do kontaktu z nami, co pozwoli na poznanie Państwa potrzeb i przygotowanie indywidualnie dopasowanej oferty.

    Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi Cloud.PBX i zapoznania się w praktyce z jej zaletami.

     
     
     

     
    2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
    projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net