Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 PromTel – Systemy Teleinformatyczne – Skorzystaj już Dzisiaj

O firmie Promtel: zakres usług, kompetencje, referencje. Zapraszamy do współpracy. strona główna / Wirtualne Rozwiązania Telekomunikacyjne / Automatyczne komunikaty głosowe Cloud.IVR
 
 
 
 

Opis usługi Konikatów Głosowych Cloud.IVR




System komunikatów telefonicznych Cloud.IVR




Cloud.IVR jest systemem indywidualnych zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie.

Cloud.IVR to zdefiniowane, indywidualne zapowiedzi głosowe oraz reguły postępowania.

Cloud.IVR nie wymaga żadnych instalacji u Klienta, a obsługę administracyjną zapewnia dostawca usługi.

Cloud.IVR umożliwia zdefiniowanie komunikatów i kierowanie połączeń wraz z warunkami (takimi jak zajętość, wyznaczone daty czy godziny) oraz generowanie statystyk ruchu dla poszczególnych wariantów wybieranych przez dzwoniących

 
 

Dla kogo usługa komunikatów głosowych IVR ?



System zapowiedzi głosowych Cloud.IVR jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy:
  • chcą mieć możliwość obsługiwania większej ilości klientów – dzięki wielopoziomowemu systemowi zapowiedzi klienci zostają przekierowani od razu do odpowiedniego działu,
  • chcą zoptymalizować procesy obsługi klienta – dzięki możliwości identyfikowania tematu rozmowy i kolejkowania połączeń,
  • chcą wykreować odpowiedni wizerunek swojej firmy, a także wzmocnić jej prestiż i rozpoznawalność – dzięki jednemu, atrakcyjnemu numerowi infolinii, niezależnie od ilości oddziałów firmy,
  • chcą mieć możliwość monitorowania i rejestrowania połączeń oraz nagrywania rozmów,
  • chcą efektywniej wykorzystać zasoby własne firmy – dzięki możliwości kontrolowania pracowników,
  • chcą mieć do dyspozycji elastyczny system w pełni dostosowany do swoich wymagań,
  • poszukują nowych, bardziej innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, odciążających ich od obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu

 
 

Jak działają zapowiedzi głosowe Cloud.IVR ?



Przykładowa funkcjonalność automatycznego serwisu telefonicznego Cloud.IVR


 
 

Funkcjonalności automatycznego serwisu telefonicznego Cloud.IVR



Funkcjonalność usługi automatycznego serwisu telefonicznego cloud.IVR jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów. Obecnie usługa ta posiada następujące funkcjonalności:

Obszar

Funkcjonalności

Scenariusz kierowania połączeń

  • Indywidualny, wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych
  • Kierowanie połączeń w zależności od daty i godziny, zajętości konsultantów oraz strefy numeracyjnej, z której wykonano połączenie
  • Procentowa dystrybucja wywołań na numery docelowe
  • Kolejkowanie połączeń według jednego z czterech algorytmów:
    • Kolejka liniowa – kierowanie połączeń na numery docelowe w określonej kolejności tych numerów
    • Kolejka losowa – losowy wybór konsultanta
    • Według liczby odebranych połączeń – w pierwszej kolejności połączenie jest kierowane do konsultanta mającego najmniej odebranych połączeń, następnie kolejność jest wyznaczana losowo
    • Dzwoń do wszystkich – jednoczesne wywołanie do wszystkich konsultantów
  • Blokowanie połączeń z sieci komórkowych
  • Poczta głosowa
  • Nadzór i kontrola konsultantów

  • Nagrywanie oraz zapisywanie rozmów
  • Wgląd w raporty danych z przeprowadzanych połączeń (np. liczba wykonanych połączeń, zarejestrowane nagrania)
  • Bieżący monitoring pracy infolinii (ilość połączeń odebranych, nieodebranych, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem)
  • Statystyki i raporty

  • Ilość połączeń wykonanych na infolinię
  • Ilość połączeń obsłużonych
  • Ilość połączeń nieodebranych
  • Ilość rozłączeń przed połączeniem z kolejką konsultantów
  • Ilość połączeń wykonanych poza godzinami pracy infolinii
  • Minimalny, średni i maksymalny czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
  • Minimalny, średni i maksymalny czas dokonania wyboru ścieżki przejścia
  • Zarządzanie danymi

  • Eksport danych do programów MS Excel lub arkusza kalkulacyjnego pakietu OpenOffice.org
  • Zapis nagrań na dysku komputer
  •  
     

    Pytania i konsultacje - zapytanie o ofertę



    Usługa Automatycznego Serwisu Telefonicznego Cloud.IVR jest rozszerzeniem usługi wirtualnej centrali telefonicznej Cloud.PBX i może realizować wiele celów i funkcji. Zachęcamy do kontaktu z nami, co pozwoli na bliżenie Państwu funkcjonalności Cloud.IVR i przedstawienie oferty.

    Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi wirtualnej centrali telefonicznej oraz Automatycznego Serwisu Telefonicznego Cloud.IVR i zapoznania się w praktyce z jej zaletami i możliwościami.

    Oferujemy także nagranie profesjonalnych zapowiedzi i komunikatów głosowych przez zawodowych lektorów.

     
     
     

     
    2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
    projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net