Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 PromTel – Systemy Teleinformatyczne – Skorzystaj już Dzisiaj

 
 
 
 

Wirtualna usługa Cloud Call Center




Wirtualna centrala telefoniczna dla Call Center




Cloud.Call Center to innowacyjne call center wspierające procesy sprzedaży i umożliwiające monitorowanie pracy telemarketerów.

Cloud.Call Center tym różni się od tradycyjnego call center, że jest rozwiązaniem w pełni kompleksowym. Klient otrzymuje dostęp do nowoczesnej aplikacji, profesjonalne wsparcie oraz możliwość wykonywania połączeń w konkurencyjnych cenach. Największą zaletą jest brak konieczności instalacji infrastruktury i oprogramowania w siedzibie firmy lub instytucji, co diametralnie ogranicza koszt inwestycji.

Obsługa nie wymaga dużego zaangażowania ze strony klienta – cała odpowiedzialność za infrastrukturę leży bowiem po stronie dostawcy.

Jedyne czym klient musi dysponować, to komputer z dostępem do Internetu oraz telefony IP i zestawy słuchawkowe.

Jest to w pełni elastyczne rozwiązanie, które może być dostosowane do wymogów klienta, zgodnie z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa.

 
 

Dla kogo wirtualne rozwiązanie Call Center



Wirtualna centrala telefoniczna z funkcjonalnością Cloud.Call Center jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy:
  • chcą osiągnąć wyższy poziom sprzedaży, dzięki uruchomieniu nowych kanałów dystrybucji i dotarciu do większej liczby klientów,
  • chcą mieć lepsze narzędzie kontroli telemarketerów poprzez możliwość ciągłego wglądu w ich pracę, a co za tym idzie niwelowania popełnianych przez nich błędów,
  • w swojej działalności korzystają z telemarketingu,
  • chcą mieć stały kontakt telefoniczny ze swoimi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi oraz lepiej zarządzać tą komunikacją,
  • chcą sprawniej zarządzać prowadzonymi przez siebie kampaniami sprzedażowymi, akcjami informacyjnymi i promocyjnymi czy procesami windykacyjnymi,
  • poszukują nowych rozwiązań telekomunikacyjnych, zwalniających ich z obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu,
  • chcą zaoszczędzić na kosztach wynajmu powierzchni biurowych oraz usprawnić pracę telemarketerów dzięki umożliwieniu im pracy z dowolnego miejsca,
  • chcą korzystać z nowoczesnego, w pełni dopasowanego do swoich potrzeb rozwiązania, które może być w każdej chwili rozbudowane na życzenie

 
 

Jak działa usługa w chmurze Call Center



Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań umożliwia wirtualne funkcjonowanie aplikacji. Oznacza to, że serwer mieści się poza siedzibą klienta, a nasi inżynierowie zapewniają jego pełną obsługę.

Przykładowa funkcjonalność usługi w chmurze Cloud Call Center


 
 

Główne przewagi Cloud Call Center



Korzystanie z Cloud Call Center pozwala zapobiec wielu trudnościom, jakie mogą przysparzać tradycyjne rozwiązania sprzętowo-programowe call center. Poniżej przedstawiamy przewagi naszej wirtualnej usługi Call Center:

Główne przewagi wirtualnego Call Center - lista 1


Główne przewagi wirtualnego Call Center - lista 2


 
 

Kompleksowość wirtualnego rozwiązania Call Center



Niewątpliwą przewagą wirtualnej centrali telefonicznej z funkcjonalnością Cloud Call Center nad podobnymi technologiami jest jego kompleksowość. Dowodem na to jest fakt, że wdrożenie tylko jednej aplikacji pozwala uzyskać pełen pakiet rozwiązań.

Kompleksowość usługi w chmurze Cloud Call Center


 
 

Funkcjonalności Cloud Call Center



Funkcjonalność usługi Cloud Call Center jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów, a kolejne jej aktualizacje dostarczane są bezpłatnie. Obecnie usługa Cloud Call Center posiada następujące funkcjonalności:

Obszar

Funkcjonalności

Nadzór i kontrola

  • bieżąca obserwacja pracy agentów
  • możliwość podsłuchiwania rozmów oraz podpowiadania agentom
  • możliwość nagrywania rozmów prowadzonych przez agentów i ich magazynowania
  • możliwość odsłuchiwania rozmów
  • wgląd w statystyki z pracy agentów, w dokonane połączenia i nagrania
  • uzyskanie narzędzia ułatwiającego rozliczanie agentów z wykonanej pracy
  • możliwość doskonalenia pracy agentów
  • możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania
  • Budowanie wiedzy o kliencie (CRM)

  • zarządzanie relacjami z klientem dzięki tworzeniu baz klientów i możliwości dodawania notatek
  • możliwość klasyfikowania klientów, tworzenia grup szczególnie zainteresowanych współpracą
  • tworzenie historii kontaktów z klientami (dokładne daty kontaktów, notatki)
  • Zarządzanie działaniami

  • tworzenie kampanii dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki możliwości określenia wielu ich parametrów
  • możliwość wprowadzania zmian do kampanii już istniejących
  • usprawnienie pracy i oszczędność czasu, dzięki możliwości kreowania skryptów rozmów oraz formularzy do wypełnienia przez agentów w momencie zbierania danych, czy samej rozmowy z klientem
  • możliwość korzystania z wcześniej zaprojektowanych formularzy, skryptów i zbiorów klasyfikatorów dzięki możliwości ich magazynowania
  • zamykanie kampanii, eksportowanie danych kampanii
  • przejrzystość efektów projektu
  • zwiększenie przejrzystości kampanii dzięki możliwości znakowania etapów sprzedaży, windykacji (tworzenie klasyfikatorów i przypisywanie ich do wybranych połączeń)
  • możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania
  • Zarządzanie trybem wydzwaniania

  • Preview Dialing – agenci sami inicjują każdą kolejną rozmowę
  • Progressive Dialing – agenci sami inicjują pierwsze połączenie a następnie system samoistnie łączy ich z kolejnym numerem po zakończeniu poprzedniej rozmowy
  • Predictive Dialing – system samoistnie łączy agenta z kolejnym, już oczekującym na rozmowę klientem po zakończeniu poprzedniego połączenia
  • Zarządzanie zespołem, komunikacja z pracownikami

  • dostosowywanie liczby agentów i supervisorów do indywidualnych potrzeb
  • zarządzanie pracą dzięki możliwości przypisania agentów do danej kampanii
  • usystematyzowanie wiedzy o pracownikach dzięki możliwości tworzenia ich profili (załączanie krótkiego opisu, zdjęcia)
  • bezpośrednia komunikacja z pracownikami dzięki możliwości wysyłania wiadomości
  •  
     

    Pytania i konsultacje dotyczące Cloud Call Center



    Usługa w chmurze Cloud Call Center jest rozszerzeniem usługi wirtualnej centrali telefonicznej Cloud.PBX. Zachęcamy do kontaktu z nami, co pozwoli na bliżenie Państwu funkcjonalności Cloud Call Center i przedstawienie oferty.

    Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi Cloud Call Center i zapoznania się w praktyce z jej zaletami.

     
     
     

     
    2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
    projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net