Menu Zamknij

Wirtualne Rozwiązanie Telekomunikacyjne dla Call Center:


Wirtualna centrala telefoniczna dla Call Center

Cloud.Call Center to innowacyjne call center wspierające procesy sprzedaży i umożliwiające monitorowanie pracy telemarketerów.

Cloud.Call Center tym różni się od tradycyjnego call center, że jest rozwiązaniem w pełni kompleksowym. Klient otrzymuje dostęp do nowoczesnej aplikacji, profesjonalne wsparcie oraz możliwość wykonywania połączeń w konkurencyjnych cenach. Największą zaletą jest brak konieczności instalacji infrastruktury i oprogramowania w siedzibie firmy lub instytucji, co diametralnie ogranicza koszt inwestycji.

Obsługa nie wymaga dużego zaangażowania ze strony klienta – cała odpowiedzialność za infrastrukturę leży bowiem po stronie dostawcy.

Jedyne czym klient musi dysponować, to komputer z dostępem do Internetu oraz telefony IP i zestawy słuchawkowe.

Jest to w pełni elastyczne rozwiązanie, które może być dostosowane do wymogów klienta, zgodnie z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa.

Dla kogo wirtualne rozwiązanie Call Center

Wirtualna centrala telefoniczna z funkcjonalnością Cloud.Call Center jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy:

  • chcą osiągnąć wyższy poziom sprzedaży, dzięki uruchomieniu nowych kanałów dystrybucji i dotarciu do większej liczby klientów,
  • chcą mieć lepsze narzędzie kontroli telemarketerów poprzez możliwość ciągłego wglądu w ich pracę, a co za tym idzie niwelowania popełnianych przez nich błędów,
  • w swojej działalności korzystają z telemarketingu,
  • chcą mieć stały kontakt telefoniczny ze swoimi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi oraz lepiej zarządzać tą komunikacją,
  • chcą sprawniej zarządzać prowadzonymi przez siebie kampaniami sprzedażowymi, akcjami informacyjnymi i promocyjnymi czy procesami windykacyjnymi,
  • poszukują nowych rozwiązań telekomunikacyjnych, zwalniających ich z obowiązków związanych z utrzymywaniem zaplecza i sprzętu,
  • chcą zaoszczędzić na kosztach wynajmu powierzchni biurowych oraz usprawnić pracę telemarketerów dzięki umożliwieniu im pracy z dowolnego miejsca,
  • chcą korzystać z nowoczesnego, w pełni dopasowanego do swoich potrzeb rozwiązania, które może być w każdej chwili rozbudowane na życzenie

Jak działa usługa w chmurze Call Center

Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań umożliwia wirtualne funkcjonowanie aplikacji. Oznacza to, że serwer mieści się poza siedzibą klienta, a nasi inżynierowie zapewniają jego pełną obsługę.

Przykładowa funkcjonalność usługi w chmurze

Główne przewagi Cloud Call Center

Korzystanie z Cloud Call Center pozwala zapobiec wielu trudnościom, jakie mogą przysparzać tradycyjne rozwiązania sprzętowo-programowe call center. Poniżej przedstawiamy przewagi naszej wirtualnej usługi Call Center:

Główne przewagi wirtualnego Call Center - lista 1
Główne przewagi wirtualnego Call Center - lista 2

Kompleksowość wirtualnego rozwiązania Call Center

Niewątpliwą przewagą wirtualnej centrali telefonicznej z funkcjonalnością Cloud Call Center nad podobnymi technologiami jest jego kompleksowość. Dowodem na to jest fakt, że wdrożenie tylko jednej aplikacji pozwala uzyskać pełen pakiet rozwiązań.

Kompleksowość usługi w chmurze Cloud Call Center

Funkcjonalności Cloud Call Center

Funkcjonalność usługi Cloud Call Center jest na bieżąco rozbudowywana, aby w jak największym stopniu spełniała oczekiwania naszych Abonentów, a kolejne jej aktualizacje dostarczane są bezpłatnie. Obecnie usługa Cloud Call Center posiada następujące funkcjonalności:

Obszar Funkcjonalności
Nadzór i kontrola • bieżąca obserwacja pracy agentów
• możliwość podsłuchiwania rozmów oraz podpowiadania agentom
• możliwość nagrywania rozmów prowadzonych przez agentów i ich magazynowania
• możliwość odsłuchiwania rozmów
• wgląd w statystyki z pracy agentów, w dokonane połączenia i nagrania
• uzyskanie narzędzia ułatwiającego rozliczanie agentów z wykonanej pracy
• możliwość doskonalenia pracy agentów
• możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania
Budowanie wiedzy o kliencie (CRM) • zarządzanie relacjami z klientem dzięki tworzeniu baz klientów i możliwości dodawania notatek
• możliwość klasyfikowania klientów, tworzenia grup szczególnie zainteresowanych współpracą
• tworzenie historii kontaktów z klientami (dokładne daty kontaktów, notatki)
Zarządzanie działaniami • tworzenie kampanii dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki możliwości określenia wielu ich parametrów
• możliwość wprowadzania zmian do kampanii już istniejących
• usprawnienie pracy i oszczędność czasu, dzięki możliwości kreowania skryptów rozmów oraz formularzy do wypełnienia przez agentów w momencie zbierania danych, czy samej rozmowy z klientem
• możliwość korzystania z wcześniej zaprojektowanych formularzy, skryptów i zbiorów klasyfikatorów dzięki możliwości ich magazynowania
• zamykanie kampanii, eksportowanie danych kampanii
• przejrzystość efektów projektu
• zwiększenie przejrzystości kampanii dzięki możliwości znakowania etapów sprzedaży, windykacji (tworzenie klasyfikatorów i przypisywanie ich do wybranych połączeń)
• możliwość szczegółowej analizy danych, dowolnego ich zestawiania oraz zarządzania
Zarządzanie trybem wydzwaniania • Preview Dialing – agenci sami inicjują każdą kolejną rozmowę
• Progressive Dialing – agenci sami inicjują pierwsze połączenie a następnie system samoistnie łączy ich z kolejnym numerem po zakończeniu poprzedniej rozmowy
• Predictive Dialing – system samoistnie łączy agenta z kolejnym, już oczekującym na rozmowę klientem po zakończeniu poprzedniego połączenia
Zarządzanie zespołem, komunikacja z pracownikami • dostosowywanie liczby agentów i supervisorów do indywidualnych potrzeb
• zarządzanie pracą dzięki możliwości przypisania agentów do danej kampanii
• usystematyzowanie wiedzy o pracownikach dzięki możliwości tworzenia ich profili (załączanie krótkiego opisu, zdjęcia)
• bezpośrednia komunikacja z pracownikami dzięki możliwości wysyłania wiadomości

Pytania i konsultacje dotyczące Cloud Call Center

Usługa w chmurze Cloud Call Center jest rozszerzeniem usługi wirtualnej centrali telefonicznej Cloud.PBX. Zachęcamy do kontaktu z nami, co pozwoli na bliżenie Państwu funkcjonalności Cloud Call Center i przedstawienie oferty.

Zapewniamy możliwość bezpłatnego przetestowania usługi Cloud Call Center i zapoznania się w praktyce z jej zaletami.