Znajdz nas na Facebooku    Promtel Blog

 

 
Panel VoIP
 login: 
 hasło: 
 



Płacę Terminowo


Jesteœmy partnerem m.in.:

Promtel to autoryzowany partner Funkwerk: sprzedaż, serwis i konfiguracja central telefonicznych Elmeg

Promtel to autoryzowany partner Slican: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Slican, bramofonów, serwerów telekomunikacyjnych, telefonów Slican

Promtel to autoryzowany partner Platan: sprzedaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych Platan

Promtel - partner Datera: serwery telekomunikacyjne PBX (Mini-eX, Call-eX)

Promtel to zarejestrowany Partner Microsoft

Promtel to partner AVM: sprzedaż routerów FRITZ!Box, bram VoIP, telefonów IP

Promtel to partner handlowy Netii S.A.: sprzedaż łšcz internetowych,  DSL, ISDN i innych. Doradzamy odpowiednie usługi telekomunikacyjne, plany taryfowe dla firm

Promtel to partner Grenkeleasing: prosty i szybki leasing sprzętu komputerowego, kserograficznego, telekomunikacyjnego

 Promtel: Cyfrowe Centrale Telefoniczne Datera - Sprawdzone rozwiązania IP, Call Center dla Wymagajšych Klientów

 

CENTRALE TELEFONICZNE DATERA

 

Cyfrowe Centrale Telefoniczne Datera

Centrale telefoniczne Datera: Mini-eX, Call-eX - autoryzowany sprzedawca i zakład instalacyjny Datera

Serwery telekomunikacyjne od kilku lat zyskują ogromną popularność na rynku i firmy chętnie zastępują nimi stare centrale telefoniczne. Obok pełnej funkcjonalności centrali IP PBX oferują wiele nowoczesnych i zaawansowanych usług, niedostępnych dotychczas w tradycyjnych centralach. Wykorzystanie serwera IP pozwala na częściową lub całkowitą migrację do znacznie tańszej telefonii VoIP, a cały szereg bogatych możliwości i łatwość zarządzania dodatkowo zachęca do ich wyboru.
 
[ więcej o centralach telefonicznych Datera ... ]
 
 

Call Center w centralach Datera

Promtel: Call Center w centralach Datera

Usługa pozwala na zbudowanie profesjonalnego centrum obsługi telefonicznej klientów (Call Center). Zawiera zaawansowane możliwości konfiguracji kolejek połączeń oczekujących i raportowania pracy konsultantów. Przeznaczona jest dla firm, których głównym zadaniem jest telefoniczna obsługa klientów na najwyższym poziomie świadczonej usługi oraz dla firm posiadających Telefoniczne Działy Obsługi Klienta. Usługa pozwala usprawnić procesy zachodzące przy kontakcie klienta z konsultantami Call Center. W połączeniu z pozostałymi modułami usługowymi systemu DATERA Call-eX, takimi jak Usługa IVR (zapowiedzi głosowe) i Usługa Call Recorder (polegająca na nagrywaniu połączeń przychodzących i wychodzących z usługi Call Center) pozwala na stworzenie pełnego systemu do obsługi klienta.
 
[ Więcej o usłudze Call Center w centralach Datera ... ]
 
 

Przykład naszego wdrożenia Datera

Promtel: przykład instalacji centrali Datera, referencje, możliwości

Success story instalacji centrali telefonicznej Datera u jednego z naszych klientów.
 
[ zobacz przykład wdrożenia centrali Datera ... ]
 
 

Szkolenia Datera

Promtel: profesjonalne szkolenia Datera dla administratorów i użytkowników

Zależy nam aby wszyscy abonenci korzystali z licznych możliwości central telefonicznych Datera. Na życzenie klienta przeprowadzamy szkolenia dla pracowników.
Oferujemy także szkolenia dla administratorów z zakresu konfiguracji i programowania central telefonicznych Datera.
 
[ więcej o szkoleniach Datera ... ]
 
 

Konsultacje przed zakupem Datera

Konsultacje przed zakupem central telefonicznych Datera, doradztwo, audyt

Zapraszamy do bezpłatnych i niezobowiązujących konsultacji z naszym inżynierem. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania oraz opowiemy o możliwościach central telefonicznych Datera.
 
[ formularz konsultacji Datera ... ]
 
 
 

 
2017 PromTel: Nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
projekt i wykonanie strony: tchorzewski.net